Beantwoord

My t-mobile activiatie zonder sms

• 25 september 2018
  • 3 reacties
  • 2907 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb zeer recent een abb tmobile unlimited thuis aangeschaft. SIM verkregen met een 097 nummer erop. In een modem gestopt en staat op het dak. Nu krijg ik de eerste factuur en dan word verwezen naar My t-mobile. Dat snap ik. Als ik me aanmeld dan kan ik alleen activeren middels een SMS naar het 097 nummer, waarvan de SIM dus op het dak in een modem zit .....

Dat gaat dus niet lukken. Is er een andere manier om mij My- t-mobile te activeren ?

ps ik gebruik nu een account van een kennis, want zonder My t-mobile account kun je hier niets posten
icon

Beste antwoord door Kaassausje 26 september 2018, 11:13

Hoi dude34.

Als het goed is, worden de sms'jes wel verstuurd naar de router. Zou je eens naar de inlogpagina van je router willen gaan en kunnen checken of er een sms binnen is gekomen?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi dude34.

Als het goed is, worden de sms'jes wel verstuurd naar de router. Zou je eens naar de inlogpagina van je router willen gaan en kunnen checken of er een sms binnen is gekomen?
Top !! bedankt voor de tip Heb een hier een mikrotik RBSXTR In het menu gevonden waar ik de sms'jes kan uitlezen 😀
Graag gedaan, fijn dat je het gevonden hebt. 🙂

Reageer