Hi,
Ik zag een en ander al wel eerder terugkomen in topics maar die waren al wat ouder.
Ik heb sinds een maand 4G voor thuis en dagelijks om 16:10 wordt het netwerk gereset (zomertijd was het 15:10).
Hierdoor valt voor mij een paar minuten internet weg.
Kan dit niet verplaatst worden naar 04:10 in de nacht in plaats van 16:10. Vanuit mijn werk bijna elke dag om 16:10 namelijk wel een vergadering online. Ook wel iets wat trouwens in de voorwaarden had mogen staan van 4G voor thuis.
Ik zie dat deze eerder op de work in progress/ideeën pagina stond maar ondertussen niet meer dus kan het opgelost worden?
Klacht bij klantenservices werkt trouwens ook niet, die sturen je naar een websitepagina voor klachten waarin staat dat je weer de klantenservice moet bellen Vandaar even maar via deze weg...
Beste antwoord door Jempi
Hi,
Ik zag een en ander al wel eerder terugkomen in topics maar die waren al wat ouder.
Ik heb sinds een maand 4G voor thuis en dagelijks om 16:10 wordt het netwerk gereset (zomertijd was het 15:10).
Hierdoor valt voor mij een paar minuten internet weg.
Kan dit niet verplaatst worden naar 04:10 in de nacht in plaats van 16:10. Vanuit mijn werk bijna elke dag om 16:10 namelijk wel een vergadering online. Ook wel iets wat trouwens in de voorwaarden had mogen staan van 4G voor thuis.
Ik zie dat deze eerder op de work in progress/ideeën pagina stond maar ondertussen niet meer dus kan het opgelost worden?
Klacht bij klantenservices werkt trouwens ook niet, die sturen je naar een websitepagina voor klachten waarin staat dat je weer de klantenservice moet bellen Vandaar even maar via deze weg...
Goedemiddag,
dit kan je oplossen door de router op een tijdstip even van het stroom af te halen of te resetten vlak voor het slapen gaan of net als ik de router op een tijdschakelaar te zetten en deze gaat om 03.00u een minuut van het stroom af.
Standaard gaat de router iedere 24 uur off line om te resetten