Beantwoord

Nieuw tegoed niet aangevuld in 4gvt extra snel

  • 10 augustus 2020
  • 22 reacties
  • 1007 Bekeken

Reputatie 3
Badge

 

Nieuwe maand is aangebroken. Volgens mij gaat er iets niet goed. Geen nieuwe start van de 500 gb bundel.

Kan hier naar gekeken worden?

icon

Beste antwoord door Evy 20 augustus 2020, 16:17

Hi @harrynatnek 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken. Geen zorgen, op de achtergrond zijn onze specialisten hard voor jou bezig! Uiteraard proberen we dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Zodra onze specialisten het probleem hebben verholpen laten ze dit gelijk aan jou weten! :smile:

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @feplas 

Goed dat je dit laat weten! Het kan tot 24 uur duren voordat My T-Mobile helemaal is bijgewerkt. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben en dit morgen nog eens te controleren. Mocht je nou nog steeds het zelfde zien, laat je het dan weten aan mij? Dit zet ik dan uiteraard door naar de technische afdeling! :smile:

Bij mij hetzelfde hier, wordt ook niet aangevuld.

Heb het op maandag 17-8 gemeld bij de klantenservice en die zouden het bij de TD melden.

Dinsdag 18-8 weer gebeld ze zouden het weer doorgeven.

Nu 20-8 nog steeds niet aangevuld en nog geen reactie mogen ontvangen.

Misschien kan Evy (Moderator) nog wat betekenen in deze.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @harrynatnek 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken. Geen zorgen, op de achtergrond zijn onze specialisten hard voor jou bezig! Uiteraard proberen we dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Zodra onze specialisten het probleem hebben verholpen laten ze dit gelijk aan jou weten! :smile:

Bij mij gebeurt hetzelfde, nu al 15 dagen zo. 

Bij mij ook nog niet aangevuld.

Schijnt toch een hardnekkig probleem te zijn.:cry:

Reputatie 6
Badge +12

Bij mij ook nog niet aangevuld.

Schijnt toch een hardnekkig probleem te zijn.:cry:

Klopt, daarom gaf Evy al aan dat er een problem case loopt bij de technische dienst.

Reputatie 3

Twee weken verder. De technici “werken er hard aan”? Dan moet het wel een heeeeel groot probleem zijn zeg! Een klant van mij heeft in een weekend, dus 2 dagen, een nieuw datacenter ingericht en 80 XenServers naar VMware gemigreerd! En een disaster recovery oplossing gerealiseerd.

Maar t-mobile doet weken over dit ogenschijnlijk simpele probleem. Het werkte eerst goed en nu niet meer, dan moet toch duidelijk zijn wat er fout gaat? Kom op zeg!

Ik heb dus hetzelfde probleem. Nieuwe maand is ingegaan en de 500GB zijn niet ge-reset.

Blijkbaar duurt dit al twee weken? Dat vind ik vrij fors.  Een update over de situatie zou op zijn plaats zijn.

Reputatie 3

Tja, vroeger kwamen moderators veel vaker langs. Merkwaardig; ongetwijfeld geeft t-mobile een vermogen uit aan marketing maar communiceren met de bestaande klanten blijft sterk achter. Terwijl elke marketeer weet hoe belangrijk de Net Promoter Score tegenwoordig is, zeg maar wat we vroeger klant tevredenheid zouden noemen.
4GVT is een onderscheidend product waar t-mobile trots op zou moeten zijn. Maar het lijkt niet de focus te hebben. Heel bijzonder. Indertijd werd 4GVT samen met de community ontwikkeld, de nieuwste variant kwam uit de lucht vallen zonder de community te raadplegen. Anders zou er wel een SIM only 500GB variant geweest zijn of een - dure - variant echt zonder limiet.

Ik begrijp dus echt niet dat er niet veel meer focus is op dit unieke product. En waarom moderators niet gewoon elke dag antwoorden, al is het met de status dat er aan storingen gewerkt wordt. De bug dat het tegoed niet bijgewerkt wordt speelt nu al bijna een maand. Gewoon achterlijk. Heb er geen ander woord voor,

@Evy @David en @Hajar  zijn vooral actief als medewerkers in het 4GVT forum gedeelte, wellicht dat die wat meer licht op de zaak kunnen laten schijnen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb gereageerd in dit topic. Ik hoop snel meer inhoudelijke update te kunnen geven. Excuses voor het ongemak!

Op 27-8 is eindelijk me bundel tussentijds gereset.

Vandaag door de klantenservice gebeld om dit te bevestigen.

Met de vraag aan de klantenservice wat nou eigenlijk het probleem was waardoor de bundel niet gereset kon worden, konden ze geen antwoord opgeven.

Wel moest ik het in de gaten houden of de aankomende reset voor de nieuwe maand goed gaat. anders werd mij geadviseerd weer gelijk een case aan te maken.

Ik heb het idee dat probleem waarschijnlijk weer voor gaat komen.

Op 27-8 is eindelijk me bundel tussentijds gereset.

Vandaag door de klantenservice gebeld om dit te bevestigen.

Met de vraag aan de klantenservice wat nou eigenlijk het probleem was waardoor de bundel niet gereset kon worden, konden ze geen antwoord opgeven.

Wel moest ik het in de gaten houden of de aankomende reset voor de nieuwe maand goed gaat. anders werd mij geadviseerd weer gelijk een case aan te maken.

Ik heb het idee dat probleem waarschijnlijk weer voor gaat komen.

Dan ga ik er ook maar niet vanuit dat het allemaal wel goed komt. Ik zal maandag ook maar eens een case aanmaken bij T-Mobile.

Net gebeld. Het bijzondere is dat de klantenservice mij verzekert dat het aangevuld is tot 500 GB op de 25e. De getallen in de app zeggen echter iets anders.

Net gebeld. Het bijzondere is dat de klantenservice mij verzekert dat het aangevuld is tot 500 GB op de 25e. De getallen in de app zeggen echter iets anders.

En in de avond ineens weer 500 GB.

hoi hoi ik heb t zelfde probleem ik heb sinds 31 oktober 4g voor thuis extra snel en nog steeds heb ik de standaard 100 gb bundel inplaats van de 500gb bundel kan iemand mij hierbij helpen en of kijken wat er dan mis is

 

groeten

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VDwijngaard,

Dit heb ik gelijk even voor je gecheckt! Ik zie dat je op 31 oktober een verlenging hebt afgesloten met 4G voor Thuis Extra Snel, maar jouw huidige contract is nog niet afgelopen. Het huidige contract loopt nog tot en met 27 februari 2021, dus daarna gaat jouw nieuwe abonnement met bijbehorende bundel van start. Het is dus nog even afwachten voor je gebruikt kunt gaan maken van de nieuwe bundel.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we dat graag van je!

Oke vind ik apart heb de router en alles al binnen dat niet alleen er stond in my tm dat nieuwe abbo inging wanneer nieuwe router inging maarja heb ook de hogere internet snelheid nog niet dus wil dat daar wel wat mee gedaan wordt 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VDwijngaard,

Alles wat bij het nieuwe abonnement hoort wordt dus pas van kracht wanneer het abonnement ook daadwerkelijk van start is gegaan. Eerst moet het huidige abonnement nog “afgerond” worden en daarna gaat jouw 4G voor Thuis Extra Snel van start.

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

En doe aub iets aan jullie mail-systeem, ik krijg net een mail dat de post van Evy hierboven antwoord nop de vraag is. We hebben het over een post van 7 maanden geleden, daar hoef ik echt geen mail over.

Reputatie 7
Badge +20

@rdf-70

Van tijd tot tijd werken we de administratie bij, zoals het markeren van topics of archiveren van verouderde content. Als je dan aangemeld bent notificaties voor topics, zoals bij jou bij dit topic het geval is, dan kun je inderdaad een bericht ontvangen.

Via de instellingen van jouw account kun je aanpassen waar je berichten over wilt ontvangen, dus daar kun je notificaties ook uitschakelen als je dat wilt.

Reageer