Vraag

Nieuw tegoed niet aangevuld in 4gvt extra snel

  • 10 augustus 2020
  • 15 reacties
  • 792 Bekeken

Reputatie 1

 

Nieuwe maand is aangebroken. Volgens mij gaat er iets niet goed. Geen nieuwe start van de 500 gb bundel.

Kan hier naar gekeken worden?


15 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @feplas 

Goed dat je dit laat weten! Het kan tot 24 uur duren voordat My T-Mobile helemaal is bijgewerkt. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben en dit morgen nog eens te controleren. Mocht je nou nog steeds het zelfde zien, laat je het dan weten aan mij? Dit zet ik dan uiteraard door naar de technische afdeling! :smile:

Bij mij hetzelfde hier, wordt ook niet aangevuld.

Heb het op maandag 17-8 gemeld bij de klantenservice en die zouden het bij de TD melden.

Dinsdag 18-8 weer gebeld ze zouden het weer doorgeven.

Nu 20-8 nog steeds niet aangevuld en nog geen reactie mogen ontvangen.

Misschien kan Evy (Moderator) nog wat betekenen in deze.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @harrynatnek 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken. Geen zorgen, op de achtergrond zijn onze specialisten hard voor jou bezig! Uiteraard proberen we dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Zodra onze specialisten het probleem hebben verholpen laten ze dit gelijk aan jou weten! :smile:

Bij mij gebeurt hetzelfde, nu al 15 dagen zo. 

Bij mij ook nog niet aangevuld.

Schijnt toch een hardnekkig probleem te zijn.:cry:

Reputatie 4
Badge +5

Bij mij ook nog niet aangevuld.

Schijnt toch een hardnekkig probleem te zijn.:cry:

Klopt, daarom gaf Evy al aan dat er een problem case loopt bij de technische dienst.

Reputatie 2

Twee weken verder. De technici “werken er hard aan”? Dan moet het wel een heeeeel groot probleem zijn zeg! Een klant van mij heeft in een weekend, dus 2 dagen, een nieuw datacenter ingericht en 80 XenServers naar VMware gemigreerd! En een disaster recovery oplossing gerealiseerd.

Maar t-mobile doet weken over dit ogenschijnlijk simpele probleem. Het werkte eerst goed en nu niet meer, dan moet toch duidelijk zijn wat er fout gaat? Kom op zeg!

Ik heb dus hetzelfde probleem. Nieuwe maand is ingegaan en de 500GB zijn niet ge-reset.

Blijkbaar duurt dit al twee weken? Dat vind ik vrij fors.  Een update over de situatie zou op zijn plaats zijn.

Reputatie 2

Tja, vroeger kwamen moderators veel vaker langs. Merkwaardig; ongetwijfeld geeft t-mobile een vermogen uit aan marketing maar communiceren met de bestaande klanten blijft sterk achter. Terwijl elke marketeer weet hoe belangrijk de Net Promoter Score tegenwoordig is, zeg maar wat we vroeger klant tevredenheid zouden noemen.
4GVT is een onderscheidend product waar t-mobile trots op zou moeten zijn. Maar het lijkt niet de focus te hebben. Heel bijzonder. Indertijd werd 4GVT samen met de community ontwikkeld, de nieuwste variant kwam uit de lucht vallen zonder de community te raadplegen. Anders zou er wel een SIM only 500GB variant geweest zijn of een - dure - variant echt zonder limiet.

Ik begrijp dus echt niet dat er niet veel meer focus is op dit unieke product. En waarom moderators niet gewoon elke dag antwoorden, al is het met de status dat er aan storingen gewerkt wordt. De bug dat het tegoed niet bijgewerkt wordt speelt nu al bijna een maand. Gewoon achterlijk. Heb er geen ander woord voor,

@Evy @David en @Hajar  zijn vooral actief als medewerkers in het 4GVT forum gedeelte, wellicht dat die wat meer licht op de zaak kunnen laten schijnen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb gereageerd in dit topic. Ik hoop snel meer inhoudelijke update te kunnen geven. Excuses voor het ongemak!

Op 27-8 is eindelijk me bundel tussentijds gereset.

Vandaag door de klantenservice gebeld om dit te bevestigen.

Met de vraag aan de klantenservice wat nou eigenlijk het probleem was waardoor de bundel niet gereset kon worden, konden ze geen antwoord opgeven.

Wel moest ik het in de gaten houden of de aankomende reset voor de nieuwe maand goed gaat. anders werd mij geadviseerd weer gelijk een case aan te maken.

Ik heb het idee dat probleem waarschijnlijk weer voor gaat komen.

Op 27-8 is eindelijk me bundel tussentijds gereset.

Vandaag door de klantenservice gebeld om dit te bevestigen.

Met de vraag aan de klantenservice wat nou eigenlijk het probleem was waardoor de bundel niet gereset kon worden, konden ze geen antwoord opgeven.

Wel moest ik het in de gaten houden of de aankomende reset voor de nieuwe maand goed gaat. anders werd mij geadviseerd weer gelijk een case aan te maken.

Ik heb het idee dat probleem waarschijnlijk weer voor gaat komen.

Dan ga ik er ook maar niet vanuit dat het allemaal wel goed komt. Ik zal maandag ook maar eens een case aanmaken bij T-Mobile.

Net gebeld. Het bijzondere is dat de klantenservice mij verzekert dat het aangevuld is tot 500 GB op de 25e. De getallen in de app zeggen echter iets anders.

Net gebeld. Het bijzondere is dat de klantenservice mij verzekert dat het aangevuld is tot 500 GB op de 25e. De getallen in de app zeggen echter iets anders.

En in de avond ineens weer 500 GB.

Reageer