Beantwoord

Onbeperkt internet maar je moet wel steeds aanvullen.

• is een nieuwe Poster
  • 9 reacties
Ik heb onbeperkt internet genomen zodat we thuis gewoon op internet kunnen wanneer we willen zonder teveel handelingen te doen. Soms is het binnen 5 minuten al op terwijl er niemand thuis is en alle apparatuur dat wifi gebruikt uit staat. Vandaag kunnen we niet eens aanvullen door een storing dus vandaag betaal ik dus voor lucht. Erg vreemd allemaal en behoorlijk irritant en reden genoeg om een andere provider te zoeken die gewoon echt onbeperkt en zorgeloos internet bied.
icon

Beste antwoord door juliank 8 juli 2019, 11:56

Afgelopen zaterdag hadden we er de hele dag last van. Meestal 3 streepjes, soms 4

Over het gebruik gesproken blijft het onbeperkt met een paar knopjes, nog steeds om oneerlijk verbruik tegen te gaan. Misschien is het toch handiger voor jullie om op te kabel tegaan aangezien het verbruik relatief veel is. Of toch die paar knopjes steeds te gebruiken voor het aanvullen
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Badge +4
@Irenen Welkom op het forum.

Je brengt me een beetje in de war. Je hebt het over internet thuis, die je moet aanvullen? Kun je een beetje meer uitleg geven?
Ja klopt ik heb wifi thuis en moet deze steeds aanvullen als het op is.
Ik heb onbeperkt internet maar als de 5gb op is moet deze steeds worden aangevuld met 1gb. Soms ben ik alleen thuis en maak ik dus alleen gebruik van wifi en dan moet ik af en toe toch om de 4 a 5 minuten bijvullen wanneer ik iets zit te kijken. Heel irritant.
Reputatie 6
Badge +4
@Irenen Bedankt voor je uitleg. Zoals je het nu uitlegt, verbreekt je smartphone de WiFi verbinding als je thuis bent. Dit zou niet moeten gebeuren, of het signaal is slecht. Ben je verbonden met 2,4Ghz of de 5Ghz band?
Nee hoor hij maakt wel direct verbinding met wifi (als ik deze aan heb staan) maar soms gaat de data gewoon megasnel en als je iets zit te kijken stopt hij wanneer de data op is en moet je weer eerst bijvullen. En somns lukt het niet om bij te vullen en dan kun je dus niks. Wij gaan daarom op zoek naar een provider die beter werkt. We hebben net gehoord dat we glasvezel krijgen dus dat scheelt.
Reputatie 6
Badge +4
@Irenen Toevallig iemand met ook een iPhone waar (ook) de 5GB databundel snel op is.

Maar waarom zou je, als je wifi hebt, deze niet gebruiken? Ben bang dat op deze manier bij iedere provider je hetzelfde probleem hebt.
Dit gaat alleen over wifi.
Reputatie 7
Badge +10
Volgens mij heb je geen T-Mobile Thuis maar T-Mobile 4g voor thuis. Dat zijn 2 verschillende diensten.
Dat klopt.
Reputatie 2
Denk aan updates die het apparatuur misschien moet doen buiten gebruikstijden.. die waarschijnlijk groot zijn, en daar door het snel opgaat.
Ja dat vermoeden hadden wij ook alleen gebeurt dit vrij regelmatig. Ik vind het gewoon heel vervelend dat wanneer ik bezig ben of een film zit te kijken het ineens stopt en je dan moet gaan bijvullen. En nog vervelender als dat soms niet lukt door storing of wat dan ook.ik wil gewoon zorgeloos gebruik kunnen maken van internet.
Reputatie 2
Ja dat vermoeden hadden wij ook alleen gebeurt dit vrij regelmatig. Ik vind het gewoon heel vervelend dat wanneer ik bezig ben of een film zit te kijken het ineens stopt en je dan moet gaan bijvullen. En nog vervelender als dat soms niet lukt door storing of wat dan ook.ik wil gewoon zorgeloos gebruik kunnen maken van internet.
Hoeveel strepen 4g ontvang je er? 4g heeft namelijk niet zoveel last van storingen
Afgelopen zaterdag hadden we er de hele dag last van. Meestal 3 streepjes, soms 4
Reputatie 2
Over het gebruik gesproken blijft het onbeperkt met een paar knopjes, nog steeds om oneerlijk verbruik tegen te gaan. Misschien is het toch handiger voor jullie om op te kabel tegaan aangezien het verbruik relatief veel is. Of toch die paar knopjes steeds te gebruiken voor het aanvullen
Dat zou handiger zijn inderdaad maar dat lukt bij ons niet.
Bbuitengebied. We krijgen wel glasvezel maar dat duurt nog even.
Reputatie 2
Dat zou handiger zijn inderdaad maar dat lukt bij ons niet.
Bbuitengebied. We krijgen wel glasvezel maar dat duurt nog even.

Nog eventjes geduld hebben dan en steeds die paar knopjes in te drukken voor meer mbs 🙂
Ja zit niks anders op ben ik bang 😂

Reageer