Ik lees net dat er zaterdag groot onderhoud plaats vind aan My T-Mobile. Aangezien wij zaterdag de hele familie op bezoek krijgen om het Eurovisie songfestival te kijken, moeten we wel om de zoveel tijd de MB aanvullen kunnen activeren. Helaas is de 100GB bij ons altijd in de eerste week al op. Ik lees dat ik wel aanvullers kan activeren, maar dat ik dan via mijn telefoon moet inloggen, vanwege de nummerherkenning. Maar voor 4G voor thuis werkt dit uiteraard niet. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid kan krijgen.
Groeten, Tom.
Beste antwoord door Jaimy
Ik zat al te zweten op mijn stoel bij het idee dat jij en je hele familie het songfestival zouden missen door ons onderhoud, maar ik kan je gelukkig geruststellen: je hoeft niks te missen!

Ik vermoedde al dat dit vast niet het geval zou zijn, maar ik heb het intnern nog even nagevraagd zodat ik het helemaal zeker wist. 4G voor Thuis klanten kunnen via de netwerk authenticatie (nummerweergaven) op www.t-mobile.nl via smartphone, tablet, laptop etc. de MB aanvullers gewoon blijven aankopen.
Nu kun je dus gewoon zien hoe Duncan Laurence met dat supermooie nummer de eerste plek veroverd.

Veel kijkplezier met z'n allen!