only data bundels

• 14 mei 2020
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

Goedemiddag,

komt er in de toekomst misschien ook een grotere data bundel? 
Ok, het is nu uiteraard al onbeperkt, na 100GB kan je dagelijks 5 GB en na 80% verbruik ook nog eens onbeperkt 2 GB toevoegen. 
Dat werkt al prachtig! 
Maar ik zou graag een pakket zien waarin ik bv 250GB onbeperkt kan gebruiken, en daarna aan zou kunnen vullen met 10 GB. Uiteraard tegen een grotere prijs. Maar de programma’s/spellen/stream diensten vragen ook steeds meer GB’s. Waar je vroeger een spel had van 5GB  met een update van honderden MB’s. Heb je nu voor een update al vaak een kwart, of zelfs meer, van je begin bundel nodig om alles up to date te houden. Ik zit vaak voor de helft van de maand al ver over de helft van mijn vrije GB’s. 
Heb voor Netflix de resolutie al naar beneden gezet. Dat werkt ook goed, en dit verbruikt niet heel veel mb’s. Maar ik loop echt leeg op alle updates. 
Ik hoop dat hier een grotere bundel voor beschikbaar zou kunnen komen, of in ieder geval een pakket of aanvulling, dat wat meer in verhouding ligt met het verbruik. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Kherull 

Met 250GB en 10GB aanvullers vraag je wel heel veel van de capaciteit van het netwerk.

Als je zoveel gebruikt dan is het beter om een vaste internetverbinding te nemen. Het huidige met 100GB per maand, daarna 5GB per dag met 2GB aanvullers zou voldoende moeten zijn voor dagelijkse taken mbt werk.

Voor nu zijn er in ieder geval geen plannen om dit uit te breiden, mocht dat wel gebeuren dan zal dat wel worden vermeldt op de website of community.

Bij het kijken naar YouTube en netflix is het verlagen van de kwaliteit al een goede tip!

Reageer