Beantwoord

Onmogelijk om een tweede keer een aanvuller te kopen?

• 13 juli 2017
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Reputatie 2
Ik zit door mijn 100GB heen, laatst een 25GB aanvuller gekocht, en nu zit ik bijna weer op 0.

MAar nu wil ik weer een aanvullerk open en krijg ik de melding "Op dit moment zijn er geen producten om je MB's mee aan te vullen beschikbaar."

1. Moet je eerst die 1ste aanvuller helemaal verbruiken alvorens dit kan? In dat geval: Slechte zaak.

2. Is het alleen mogelijk om maar EEN keer aan te vullen bij 4GvT? In dat geval: ZEER slechte zaak. Dat betekend dat ik 10 dagen zonder connectiviteit ga zitten. Ook is dit bij mij dus NIET bekend.

Graag antwoord! mvg:@:@
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 13 juli 2017, 23:28

Hi MT_

Je kunt de eerste aanvuller kopen zodra je jouw maandlijkse bundel voor 80% hebt opgemaakt. Een tweede aanvuller kan pas gekocht worden als de eerst 100% is verbruikt.

Dit is gebaseerd op een normale abonnement gezien de grootte van jouw bundels heb je een 4G voor thuis abonnement. Daar heb ik geen ervaring mee.

Maar op de tariefsvoorwaarden staat dat je er meerdere per maand kunt kopen. Dus ik ga uit dat bovenstaande ook voor jouw abonnement geldt.

groeten,

Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hi MT_

Je kunt de eerste aanvuller kopen zodra je jouw maandlijkse bundel voor 80% hebt opgemaakt. Een tweede aanvuller kan pas gekocht worden als de eerst 100% is verbruikt.

Dit is gebaseerd op een normale abonnement gezien de grootte van jouw bundels heb je een 4G voor thuis abonnement. Daar heb ik geen ervaring mee.

Maar op de tariefsvoorwaarden staat dat je er meerdere per maand kunt kopen. Dus ik ga uit dat bovenstaande ook voor jouw abonnement geldt.

groeten,
Robert

Reageer