Beantwoord

Onterechte afschrijvingen

• 27 maart 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

In juli 2020 hebben wij een nieuw abonnement afgesloten, en daarmee zou ons oude 4G voor Thuis-abonnement worden afgesloten. Het nieuwe abonnement konden we niet direct in gebruik nemen doordat de afspraken met Guidion voor de installatie van hun kant steeds op het laatste moment werden afgezegd. Wel werden de bedragen voor het nieuwe abonnement vanaf de eerste dag afgeschreven, waardoor we twee maanden voor beide abonnementen betaald hebben.

Na contact met T-Mobile zouden twee maandbedragen van €45 worden teruggestort in september. Pas hebben we nog de facturen over 2020 nagekeken, en dit is niet gebeurd. Sterker nog, in september is er een extra bedrag van €84,65 in rekening gebracht. Totaal is dus een bedrag van €156,65 te veel afgeschreven.

Wij zijn zeer ontevreden over de gang van zaken. We hadden er op gerekend dat dit goed afgehandeld zou zijn, en nu moeten we er weer achteraan. We verwachten dat dit heel snel opgelost gaat worden.

icon

Beste antwoord door David 29 maart 2021, 14:01

Goedemiddag @J en L,

Dit zou ik graag verder voor jou/jullie willen uitzoeken! Zou je middels een privébericht de volgende gegevens kunnen sturen: 097- of klantnummer van het contract waar het om gaat, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van de contractant die dit contract heeft afgesloten.

Ik ga dit dan verder uitzoeken en nakijken wat er precies verkeerd gaat en hoe dit zo spoedig mogelijk op te lossen is. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemiddag @J en L,

Welkom bij de T-Mobile community. Wat naar dat er na contact met de klantenservice nog steeds e.e.a is misgelopen. Ik weet zeker dat een T-Mobile community moderator e.e.a. voor jullie kan uitzoeken en vervolgens kan helpen met het oplossen van de ontstane situatie.

Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. Nog even geduld dus, want ik weet bijna zeker dat er voor jullie een oplossing gevonden zal worden. 

Voor nu wens ik jullie in ieder geval alvast een prettig weekend. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @J en L,

Dit zou ik graag verder voor jou/jullie willen uitzoeken! Zou je middels een privébericht de volgende gegevens kunnen sturen: 097- of klantnummer van het contract waar het om gaat, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van de contractant die dit contract heeft afgesloten.

Ik ga dit dan verder uitzoeken en nakijken wat er precies verkeerd gaat en hoe dit zo spoedig mogelijk op te lossen is. 

Reageer