Beantwoord

opzeggen 4g voor thuis

• 27 september 2019
  • 4 reacties
  • 1826 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste,

Ik wil graag mijn huidige 4g voor thuis abonnement opzeggen maar kan helaas online niet precies vinden hoe.

Het gaat om een tweejarig abonnement wat als einddatum 8 februari 2020 heeft. Er staat dat ik kan verlengen vanaf 9 oktober 2019.

Ik twijfel even of ik gewoon kan wachten totdat de datum 8 februari 2020 is verstreken of moet ik officieel opzeggen?

Kortom: kunnen jullie mij helpen aan te geven wat ik precies moet doen om ervoor te zorgen dat mijn abonnement op 8 februari 2020 ook echt stopt zonder dat ik iets over het hoofd zie?

alvast dank!
icon

Beste antwoord door Hajar 30 september 2019, 10:10

Hi @m.marti

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je opzegging goed is gegaan. Mijn collega heeft je de verkeerde opzeggingsmail verstuurd, vandaar de verwarring. Ik heb je nogmaals de juiste e-mail verstuurd waarin staat dat je abonnement op 9 februari wordt stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @m.marti,

Opzeggen kan via 0800 - 8104 (particulier). Zij kunnen de opzegging voor je in orde maken. Normaal gesproken moet dat minstens een maand van te voren. Dus als je nu opzegt ben je ruim op tijd.
Beste, dank voor de informatie. Ik heb gebeld met de klantenservice en de opzegging doorgegeven echter kan ik de opzeggingsmail niet helemaal volgen omdat er stukken tekst missen. Ik heb nog gevraagd of mijn abonnement per 8 februari 2020 stopgezet wordt en dat zou het geval zijn. Dit kan ik echter niet teruglezen in de opzeggingsmail.

Zie hier de mail

———
Beste ,

Je hebt ons laten weten dat wordt vermist, en daarom heb je ons gevraagd het contract met mobiel nummer https://tel:097005423757 op te zeggen.

Hierbij bevestigen wij dat we het abonnement met mobiel nummer https://tel:097005423757 op hebben stopgezet.
Vanaf nu brengen wij voor dit contract geen kosten meer in rekening. De facturen tot moeten nog wel betaald worden.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/service. Bekijk ook wat je allemaal zelf kunt in de My T-Mobile app. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Emre
Klantenservice T-Mobile
Reputatie 7
Badge +5
Dat lijkt een standaardmail te zijn. Webcare kan voor je bevestigen of het goed gaat qua datum. Zij lezen mee op het forum en kunnen bij klantinformatie. Helaas kan ik dat als medeklant niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @m.marti

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je opzegging goed is gegaan. Mijn collega heeft je de verkeerde opzeggingsmail verstuurd, vandaar de verwarring. Ik heb je nogmaals de juiste e-mail verstuurd waarin staat dat je abonnement op 9 februari wordt stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer