Beantwoord

Opzeggen 4g voor thuis

  • 24 december 2019
  • 4 reacties
  • 633 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goede dag,

ik heb vorige week [17-12-2019] 4G voor thuis aangeschaft.

Maar ik ben achtergekomen dat ik eigenlijk te veel heb aan de 100G en ook mijn telefoon abonnement kan verhogen naar onbeperkt en dat dat veel beter bij mijn situatie past.

Is het mogelijk om deze op te zeggen? 

Ik had gelezen dat er een bedenkperiode was. Geld dat ook voor 4G voor thuis?

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 december 2019, 21:21

Hallo @Kouhai 

Opzeggen kan via 0800 - 8104 (particulier). Zij kunnen de opzegging voor je in orde maken. 

Je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd, hou wel rekening met een één maand opzegtermijn.

Hier lees je hoe je de modem terug stuurt.

Fijne avond

 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Kouhai 

Opzeggen kan via 0800 - 8104 (particulier). Zij kunnen de opzegging voor je in orde maken. 

Je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd, hou wel rekening met een één maand opzegtermijn.

Hier lees je hoe je de modem terug stuurt.

Fijne avond

 

 

Zijn ze morgen beschikbaar ivm feestdagen? Of is het beter om op vrijdag pas te bellen? 

Reputatie 7
Badge +17

Nee bellen kan dan helaas niet, de moderators zijn er dan ook niet. Vrijdag zijn ze er weer.

Reputatie 7
Badge +18

@Kouhai Toevoeging: als je abonnement in de winkel hebt aangeschaft heb je die bedenktijd niet. 14 dagen bedenktijd is enkel bij koop op afstand, via internet of telefonisch.

Reageer