Beantwoord

opzeggen abbonement per direct

  • 14 november 2019
  • 7 reacties
  • 941 Bekeken

Ik wil per direct mijn abonnement op zeggen van mijn 4g voor thuis. Wij hebben inmiddels glasvezel waardoor deze overbodig is geworden.

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 14 november 2019, 22:16

Beste@arnoldscustoms Welkom in de community van T-mobile!

Opzeggen kan via 0800 - 8104 (particulier). Zij kunnen de opzegging voor je in orde maken. 
De moderators reageren binnen de 24/48 uur, je moet dus even geduld hebben.

Fijne avond.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @arnoldscustoms 

Je kan je 4G voor thuis per direct opzeggen maar houd dan wel rekening met een één maand opzegtermijn.

Wacht even de reactie af van een Moderator en die regelen het voor je.

Reputatie 7
Badge +20

Beste@arnoldscustoms Welkom in de community van T-mobile!

Opzeggen kan via 0800 - 8104 (particulier). Zij kunnen de opzegging voor je in orde maken. 
De moderators reageren binnen de 24/48 uur, je moet dus even geduld hebben.

Fijne avond.

Vandaag heb ik contact gehad op dit nummer, en ben in principe goed geholpen.

Alleen werd me gezegd dat ik binnen enkele minuten een E-mail zou ontvangen als bevestiging.

Dat was om 13.00 uur.

Die heb ik niet ontvangen.

Om niet weer lang aan de telefoon te hoeven zitten wil ik vragen of iemand van hier kan bevestigen dat de opzegging goed is gegaan.

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +13

Is de email niet in je spam beland?

De wachtrij telefonisch is niet altijd lang ik krijg ze meestal na ongeveer 5 minuten aan de lijn dus je kan het later misschien proberen in de tussentijd.

nee

Potverdorie zit ik net 20 minuten op de chat te wachten wordt ik daar er uitgeknikkerd om de drukte.

Ik hoop dat een moderator mij kan helpen.

 

Het is opgelost na nog weer 30 minuten wachten op een chat verbinding.

Reageer