Beantwoord

opzeggen zonder bellen

• 22 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 2560 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Hoi,
Ik probeer al 2 maanden op te zeggen.
Waarom kan ik niet opzeggen zonder te bellen? Kan namelijk niet bellen ivm werk.
Kan toch gewoon een mail sturen met mijn gegevens maar om 1 of andere reden willen jullie dit niet accepteren.

Wil graag een verklaring waarom dit zo moeilijk is.
icon

Beste antwoord door Evy 14 november 2019, 11:15

hi @Lisaswin97 

We zien je natuurlijk niet graag gaan maar een zeer begrijpelijke reden! Ik heb dit dan ook gelijk voor je in gang gezet. Houd er rekening mee dat wij een maand opzegtermijn hanteren dus je contract zal beëindigen op 14 december 2019. Een bevestiging van je opzegging is verzonden via de mail! :grinning: Laat je even weten of het gelukt is?

Mocht je hier nog vragen over hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen. Geniet van je tijd in het buitenland, hopelijk geniet van je van de zon!:sunglasses:

Bekijk origineel

3 reacties

Ik vind het ook nogal gek. Ik wil het opzeggen omdat ik in het buitenland woon en vanaf hier naar Nederland bellen te duur is. Moet ik om het op te zeggen naar Nederland bellen, mooi is dat.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo@RNK87 

Opzeggen zondag te bellen is geen probleem voor de moderators hoor!

Een 4g voor thuis abbonement is maandelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast. Hou wel rekening met een één maand opzegtermijn.

Wacht even op een Moderator en die maken het voor je in orde.

Reputatie 6
Badge +6

hi @Lisaswin97 

We zien je natuurlijk niet graag gaan maar een zeer begrijpelijke reden! Ik heb dit dan ook gelijk voor je in gang gezet. Houd er rekening mee dat wij een maand opzegtermijn hanteren dus je contract zal beëindigen op 14 december 2019. Een bevestiging van je opzegging is verzonden via de mail! :grinning: Laat je even weten of het gelukt is?

Mocht je hier nog vragen over hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen. Geniet van je tijd in het buitenland, hopelijk geniet van je van de zon!:sunglasses:

Reageer