Beantwoord

overstappen van 4G thuis naar vast internet?

• 20 december 2020
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb ontdekt dat er eindelijk sneller vast internet mogelijk is in onze straat. Al jaren was het slechts 13/1 (wat de reden was om naar tevredenheid 4G te gebruiken) en nu zou het 75/20 moeten zijn.

kan ik overstappen van T Mobile 4G thuis naar T Mobile vast internet of moet ik het contract bij 4G thuis uitzitten? Het voordeel is vooral geen datalimiet meer, wat met het thuiswerken toch echt wel vervelend is.

icon

Beste antwoord door Jempi 20 december 2020, 14:32

Ik heb ontdekt dat er eindelijk sneller vast internet mogelijk is in onze straat. Al jaren was het slechts 13/1 (wat de reden was om naar tevredenheid 4G te gebruiken) en nu zou het 75/20 moeten zijn.

kan ik overstappen van T Mobile 4G thuis naar T Mobile vast internet of moet ik het contract bij 4G thuis uitzitten? Het voordeel is vooral geen datalimiet meer, wat met het thuiswerken toch echt wel vervelend is.

Goedemiddag, volgens mij kan je je contract niet overzetten van de een naar de andere, alleen uitzitten of afkopen maar dat laatste is niet goedkoop. 
gr jempi

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag, volgens mij kan je je contract niet overzetten van de een naar de andere, alleen uitzitten of afkopen maar dat laatste is niet goedkoop. 
gr jempi

Reputatie 5
Badge +7

Pas aan het einde van je 4g voor thuis abonnement kun je overstappen naar een ander product.

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Anton G ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Wat @Jempi zegt klopt in principe zeker. Het betreft hier namelijk twee verschillende abonnementen, 4G voor Thuis gaat via T-Mobile Mobiel en een T-Mobile Thuis abonnement. Overzetten zal daardoor niet gaan en moet er echt een aparte aanvraag worden gedaan. 

Dankjewel allemaal. Nog even als aanvulling. De vriendelijke medewerker van de klantenservice vertelde me dat het vervroegd opzeggen (afkopen) de helft van de resterende abonnementskosten kost.

Reageer