Beantwoord

plotseling zonder bericht of uitleg vervalt unlimited en krijg ik een 10 G abonnement.

• 26 januari 2020
  • 12 reacties
  • 723 Bekeken

Gisteravond kreeg ik plotseling de onderstaande sms'jes:

Beste klant, vanaf nu ontvang je met T-Mobile Klantvoordeel 2,50 euro korting per maand. Groeten, T-Mobile

Beste klant, vanaf nu ontvang je met T-Mobile Klantvoordeel 2 GB extra data per maand. Groeten, T-Mobile

Beste klant, je T-Mobile Klantvoordeel is aangepast: Unlimited voor E25,00 is vervallen, je betaalt nu de normale prijs per maand. Groeten, T-Mobile

Nu blijk ik ineens een 10 GB abonnement te hebben. Dit alles zonder uitleg. Weet iemand wat er aan de hand is?

Groet Henk

icon

Beste antwoord door Hajar 27 januari 2020, 09:50

Hi Henk,

Wij reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur en pakken alle inkomende berichten op volgorde op dus het duurt soms even voordat je volgende reactie wordt gezien. Wat betreft je vraag; ik heb je bundel weer teruggezet naar Unlimited. Dit is nu ook zichtbaar op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Veel plezier met je Unlimited bundel. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi Henk,

Wat vreemd dat je ineens werd ‘overvallen’ door bovenstaande sms’jes. 
Natuurlijk wil je graag gebruik blijven maken van het speciale tarief van T-Mobile Go Unlimited
Zou je even in kunnen loggen in My T-Mobile? Staat daar wel je correcte bundel aangegeven? 
We horen het graag van je! 

Let op: Je hebt je mobiele nummer als gebruikersnaam voor de community geregistreerd. 
Vanwege privacy wetgeving zal een moderator je gebruikersnaam voor je wijzigen. 

Hallo Sectie, dank voor je snelle reactie op deze zondag. In mytmobile staat ook het verkeerde abonnement. Op de facturen staat echter wel de correcte. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @henk16 

Het lijkt erop dat je databundel is gewijzigd. Heb je dat wellicht per ongeluk gedaan of dat iemand op je account zat? Ik kan in ieder geval je bundel weer terugzetten naar Unlimited als jij daarvoor akkoord geeft. Dan kan je weer genieten van je oude abonnement. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @henk16,

Ik heb als mede-klant geen toegang tot klantsystemen of klantinformatie. 
Kun je in My T-Mobile zelf aanpassingen maken, of klopt het abonnements- tarief dan niet meer? 

Ik verwacht dat een moderator wel uitsluitsel / uitleg over de aanpassingen kan geven. Moderators reageren hier op de community meestal binnen de 24 tot 48 uur. 

Reputatie 7
Badge +11

@henk16 , @Hajar De moderator van dienst was me zojuist voor zie ik! 
Zodra je op haar berichtje een nieuwe reactie plaatst,  kan ze de aanpassingen voor je ongedaan maken. Ik wens je nog een fijne zondag en wellicht tot ziens hier op de community! 

Dag Hajar, 

Ik zou heel graag weer gebruik maken van de Unlimited bundel. Dus als jij dit voor mij kunt herstellen, heel graag!!! 

Ik heb geen idee hoe dit ontstaan is, ik heb niet idee dat ik iets verkeerds heb aangeklikt.

Fijn Hajar, als je het kunt oplossen, en Sectie dank voor je reactie.

Hartelijke groet

Henk

@Hajar ,

Dag Hajar, 

Ben je nog bezig geweest met het herstellen van mijn abonnement?

Groet

Henk

Reputatie 7
Badge +20

Hi Henk,

Wij reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur en pakken alle inkomende berichten op volgorde op dus het duurt soms even voordat je volgende reactie wordt gezien. Wat betreft je vraag; ik heb je bundel weer teruggezet naar Unlimited. Dit is nu ook zichtbaar op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Veel plezier met je Unlimited bundel. 

@Hajar, 

Geweldig!! Super bedankt.

Ik zie weer unlimited in Mijn verbruik staan 😁. Ik kan weer verder!!

Groet

Henk

Dag Hajar, vanavond was er een storing in de app en wederom is mijn abonnement veranderd naar een 10 GB abonnement. Hoe kan dit nou. 

Kunnen jullie het ook deze keer terug zetten?

Bij voorbaat dank

Henk Petter

Het probleem is opgelost. Ik weet niet of de service afdeling al in actie is geweest of dat de freak storing voorbij is. In ieder geval kan de hij afgemeld worden.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het doorgeven Henk. Ben blij dat het is opgelost!

Reageer