Beantwoord

Printer werkt niet i.c.m router

• 12 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

kan met printer niet inloggen en mijn google chrome stopt
icon

Beste antwoord door Seccie 13 oktober 2017, 13:56

Het klinkt alsof er iets niet helemaal goed gaat met het configureren van je printer. Heb je de handleiding van de printer gevolgd? Ik heb even gezocht op het type nummer dat je doorgaf voor de installatie / netwerk instructies, maar daar kwam ik helaas niet verder mee. Kun je het type nummer nogmaals controleren? B.v.D
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
kan met printer niet inloggen en mijn google chrome stopt
Wat is je probleem precies? Mensen helpen je graag, maar met zo weinig informatie gaat dat niet.
Reputatie 4
Badge +4
Al een paar minuten de stroom eraf gehaald?
Apparaat uitzetten en opnieuw aanzetten, misschien dat dat helpt...
Als ik stroom eraf haal doet de Google Chrome het weer voor korte tijd als ik hem weer gebruik na kort periode moet alles weer resette ,mijn printer werkt helemaal niet terwijl het volgens printer wel verbonden is maar staat niet verbonden in de router (Epson x522
Reputatie 7
Badge +11
Het klinkt alsof er iets niet helemaal goed gaat met het configureren van je printer. Heb je de handleiding van de printer gevolgd? Ik heb even gezocht op het type nummer dat je doorgaf voor de installatie / netwerk instructies, maar daar kwam ik helaas niet verder mee. Kun je het type nummer nogmaals controleren? B.v.D