Beging langzamerhand wat irritant te worden, immers het gebeurt vaak wel drie keer per dag overigens meestal rond 18.00 u en verder op de avond.
Dus geen streaming meer van je internet radio of film via internet of uiteraard ook belangrijk geen internet voor je PC e/o devieces.
Je Huawei router geeft aan voldoende signaal met daarbij behorende kleurtjes ook geeft je PC e/o devices aan dat er een wi-fi signaal is, maar er is domweg geen signaal.
Je reset je Huawei router en ja hoor dan volgt er naar einige tijd wachten weer signaal,
dus uiteindelijk ligt het ook niet aan de Huawei router, immers het werkt of het werk in het geheel niet.
Mijn mobiel met betaald internet van T-mobile heeft wel signaal !!!
Ik denk dat het tijd wordt dat Tmobile dit probleem eens gaat oplossen.
T-Mobile wil graag uw commentaar en bemoeienissen vernemen.
Met vriendelijke groet,
J.W. Ruesink
08/10/2017
Beste antwoord door Hajar
Het is natuurlijk vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik begrijp dat je een stabiele dekking wilt. Ik wil je daarom adviseren om een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan onderzoeken waar het aan ligt. Geef in je klacht ook aan van welke huawei router jij gebruik maakt.
Ik hoop dat het wordt opgelost. Houd je ons op de hoogte?