Beantwoord

slechte ontvangst 4g

• 28 november 2017
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Goede morgen.
ik heb dit probleem ook al elders voor gelegd.
ik heb een e5577cs-321 aangeschaft voor thuis.
ik heb zeer slechte ontvangst en daardoor waarschijnlijk zeer slecht en traag internet.
ontvangst binnen op een plekje 2 streepjes buiten maximaal 3 streepjes.
ik heb begrepen dat er een antenne is om dit mogelijk te verbeteren.
welke antenne heb ik hier voor nodig.
postcode is 7255nw.
bij voorbaat dank
dennis.
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 november 2017, 14:03

Hoi Dennismobile,

Wat jammer dat je zo'n slechte ontvangst hebt! Ik zie op de dekkingskaart dat het inderdaad klopt dat je niet in het beste gedeelte van Nederland zit. Ik heb daarom even goed met je mee zitten denken en zoeken.

In het geval van 4G voor Thuis worden wel vanuit ons antennes geleverd, maar voor mobiele abonnementen is dat niet het geval. Ik kan je hierin daarom niet goed adviseren, omdat wij er gewoonweg geen ondersteuning in bieden. Via Google zie ik wel dat het mogelijk is om zelf een antenne aan te schaffen, wellicht is dat nog een optie?

Ik hoop dat je eruit komt en binnenkort van sneller internet kunt genieten! Mocht je nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk altijd zo goed mogelijk voor je klaar. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dennismobile,

Wat jammer dat je zo'n slechte ontvangst hebt! Ik zie op de dekkingskaart dat het inderdaad klopt dat je niet in het beste gedeelte van Nederland zit. Ik heb daarom even goed met je mee zitten denken en zoeken.

In het geval van 4G voor Thuis worden wel vanuit ons antennes geleverd, maar voor mobiele abonnementen is dat niet het geval. Ik kan je hierin daarom niet goed adviseren, omdat wij er gewoonweg geen ondersteuning in bieden. Via Google zie ik wel dat het mogelijk is om zelf een antenne aan te schaffen, wellicht is dat nog een optie?

Ik hoop dat je eruit komt en binnenkort van sneller internet kunt genieten! Mocht je nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk altijd zo goed mogelijk voor je klaar. 🙂
Beste Jaimy,

zeker is dat een optie.
misschien enig idee wat voor mij de beste antenne zou zijn.
moet natuurlijk wel betaalbaar blijven.

Groet
Dennis
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Zoals Jaimy hierboven aangeeft kunnen wij hier verder geen service in bieden, aangezien wij deze antennes niet zelf aanbieden. Je kunt het beste bij de aanbieder/website navraag doen om te kijken wat voor jou het beste alternatief is en betaalbaar blijft. Hopelijk vind je een mooie optie!

Hallo,

ik heb vorig jaar nieuwe Sim kaart gekregen van jullie ivm mogelijke oplossing voor slecht bereik op kampeer en recreatie park. Heb Nu ook weer  Netwerk-app gebruikt maar die kan meestal geen goede meting doen omdat ontvangst te slecht is. Dat zegt ook al genoeg. Heb gemiddelde download van 1,5 mb en upload 1,1 ongeveer. nu week lang laten testen. Ook telefoongesprekken zijn vaak erg slecht te verstaan zowel bij mij als beller.

wat nu?

wat doet deze app nu? Wordt er contact met mij opgenomen? Wat wordt er met data gedaan in de zin van verbeteringen?

zit nu af en toe gedwongen op vakantiepark in deze tijd. Er zijn vrijwel geen gasten dus druk is het zeker niet. 

kan je compensatie krijgen? Korting, of belangrijker na een jaar is er niets verbeterd.

kunt u mij helpen?

bvd

Reputatie 7
Badge +20

@Anton68 

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld. Het is niet de bedoeling dat je in meerdere topics je vraag herhaalt. Check ook even onze huisregels.

Dit topic gaat op slot.