Beantwoord

Slechte ontvangst met huawei outdoor

  • 12 november 2020
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Sinds vorige week hebben wij de Huawei outdoor laten installeren maar de ontvangst is slecht. Geeft vaak een blauw lampje en soms vliegt spontaan het internet er helemaal uit. Dit kan dan weer worden gerepareerd door de power uit en aan te zetten. Ik heb regelmatig een speedtest gedaan en kom vaak niet hoger dan 30 bits. Het is een verslechtering ten opzichte van de vorige inhouse router van Huawei waar we nooit storing hadden. Wat kan ik doen om dit te verbeteren? De 4G in dit gebied is altijd goed op de telefoons.

icon

Beste antwoord door Jempi 12 november 2020, 12:24

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/apn-wijzigen-fms-huawei-b2368-66-met-admin-inlog-325896
 

kijk hier op mijn topic om de juiste APN te kunnen instellen en hoe je de verbindings kwaliteit kan analyseren. Kijk wat de waardes zijn van jouw verbinding.  

https://antennekaart.nl/kaart/4g?lat=52.66835831&lng=5.20575303&zoom=9&providers=kpn,t-mobile,tele2,vodafone

hier kan je kijken welke mast het dichts bij je zit.

En zo nodig zou je die kunnen locken mochten er meerdere zijn. 

 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/apn-wijzigen-fms-huawei-b2368-66-met-admin-inlog-325896
 

kijk hier op mijn topic om de juiste APN te kunnen instellen en hoe je de verbindings kwaliteit kan analyseren. Kijk wat de waardes zijn van jouw verbinding.  

https://antennekaart.nl/kaart/4g?lat=52.66835831&lng=5.20575303&zoom=9&providers=kpn,t-mobile,tele2,vodafone

hier kan je kijken welke mast het dichts bij je zit.

En zo nodig zou je die kunnen locken mochten er meerdere zijn. 

 

Thanks Jempi, Weet jij hoe ik in de router kan komen?

Reputatie 3
Badge

In mijn topic staat dat uitgelegd. Via admin account.

Ben ik nog even. Ik probeer in te loggen maar krijg alleen een scherm met code nadat ik of het wachtwoord wil veranderen of gewoon door wil gaan naar de volgende pagina:

 

192.168.1.1
 
 
24-30 minuten

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" style='width:100%; height:100%;'>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<META HTTP-EQUIV="If-Modified-Since" CONTENT="0">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-cache,no-store">
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="X-Xss-Protection" CONTENT="'1; mode=block'">
<META HTTP-EQUIV="X-Content-Type-Options" CONTENT="nosniff">

Reputatie 3
Badge

Ben ik nog even. Ik probeer in te loggen maar krijg alleen een scherm met code nadat ik of het wachtwoord wil veranderen of gewoon door wil gaan naar de volgende pagina:

 

192.168.1.1
 
 
24-30 minuten

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" style='width:100%; height:100%;'>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<META HTTP-EQUIV="If-Modified-Since" CONTENT="0">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-cache,no-store">
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="X-Xss-Protection" CONTENT="'1; mode=block'">
<META HTTP-EQUIV="X-Content-Type-Options" CONTENT="nosniff">

weet niet wat er gebeurt.

outdoor router is 192.168.8.1

Op mijn router staat 192.168.1.1

B2368-66

Ik kan inloggen met de gegevens uit jouw artikel maar dan krijg ik het beeld uit mijn vorige post en kan dus niet verder.

192.168.8.1 pakt ie niet.

Ik vraag mij af wat ik nu kan doen

 

 

Anders hoop ik dat iemand van T-mobile mij kan contacten want op deze manier kan ik thuis niet werken. Vliegt er een paar keer uit per dag en tijdens meetings is dat super irritant. Je verwacht gewoon dat een router doet wat ie moet doen. De router hiervoor Huawei deed het indoor prima

Reageer