Slechte service Guidion

• 15 september 2020
  • 6 reacties
  • 466 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Via Tmobile zijn wij klant (4G voor thuis in onze recreatiebungalow).
Wij hebben een bundel voor 100G per maand, welke met 2G verhoogd kan worden.
Wij komen met deze bundel niet uit wanneer onze bungalow verhuurd is.
De bundel is dan gauw leeg waarna ik de hele dag met mijn mobiele app de bundel moet verhogen, een gedoe van niks…

Via Tmobile werd geadviseerd om 4G voor thuis -extra snel- te gaan gebruiken. Een grotere bundel en met 5G op te plussen.
Dit hebben we gedaan, de antenne zou geplaatst (moeten) worden door een monteur van Guidion.

Ik heb met Guidion gebeld dat dit in week 35 kon, daarvoor en daarna was de bungalow verhuurd. In week 35 zaten we zelf in de bungalow.
De medewerker van Guidion heeft dit genoteerd en zou dit organiseren.
De maandag (in week 35) had ik nog niets vernomen, dus wederom met Guidion gebeld….
De medewerker gaf aan dat mijn verzoek door een beginnende medewerker verkeerd in de computer was gezet, maar probleem was nu opgelost
ik zou deze week bericht krijgen voor plaatsen antenne….
Hele week helaas niets gehoord, antenne niet geplaatst.

Vervolgens krijg ik per sms van Guidion bericht dat de afspraak op 15 september gepland staat, de monteur komt middags langs.
Ik had duidelijk aangegeven dat na week 35 de antenne niet geplaatst kon worden ivm verhuur bungalow, en nu toch deze afspraak…

Ik heb vervolgens geprobeerd deze afspraak te annuleren, ik heb meerdere keren TIJDEN in de wacht gestaan, niemand kunnen spreken, echt wachttijden zijn extreem.
Uiteindelijk Tmobile gebeld om door te geven dat de afspraak op 15 september niet door kon gaan. Tmobile zou dit verder met Guidion regelen.

Nu krijg ik net een sms’je van onze huurder van de bungalow dat er een monteur op de stoep stond!
Werkelijk hier ben ik nu ontzettend boos over. 
Ik heb deze klacht telefonisch willen melden bij Guidion, maar na (wederom) 30 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat klachten alleen via dit mailadres (tmobilethuis@guidion.net) doorgegeven kunnen worden. Dit blijkt dus niet het geval, krijg automatische mailbeantwoorder dat t mailadres niet klopt! Kan er nog meer mis gaan? 

Bij deze…
Graag reactie hoe dit op te lossen.
Ik ben zeer (ZEER) ontevreden!

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Hoving 

Jeetje, ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt! Excuses dat het contact met Guidion niet helemaal vlekkeloos verloopt. De belangrijkste vraag die ik nu heb: is de installatie nu wel helemaal gelukt of moet hier een nieuwe afspraak voor worden gemaakt? Ik ga jouw feedback in ieder geval doorzetten naar Guidion, dit is absoluut niet de service die wij onze klanten willen bieden. Ik hoor graag van je of de installatie is gelukt! 

De installatie laten we niet onder toeziend oog van een huurder plaatsen, daar willen we toch echt zelf bij zijn. De afspraak voor een nieuwe datum moet nog gepland worden. Van 12 tm 16 oktober zijn we zelf in onze bungalow, zou graag een afspraak in deze week willen hebben, ik ga echter Guidion niet meer bellen heb genoeg uren in de wacht gestaan (met 0,0 resultaat) bij dit bedrijf.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hoving 

Ik begrijp heel goed dat je zelf aanwezig wilt zijn bij het installeren. Wij kunnen zelf geen afspraak voor je inplannen, maar ik heb je een privébericht gestuurd met het nummer en e-mailadres dat je kan contacteren voor een afspraak. Ik hoop dat het nu wel vlot gaat en dat je een afspraak kan inplannen. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Kastje naar de muur t-mobile. 

Ga eens service verlenen aan je klanten! 

“Wij kunnen geen afspraak voor je inplannen “. 

Wat een onzin. 

Reputatie 3

@Hajar TM graag een ander installatiebedrijf inhuren! het wemelt van de klachten over Guidion!

De naam van TM word onder uit gehaald dit flutbedrijf!

Reputatie 7
Badge +20

@teleurgesteld11111

Je hebt een eigen topic aangemaakt over dit onderwerp. Dat topic zal vanzelf opgepakt worden, dit gebeurt op volgorde van verzenden. 

@Jempi

Ik heb zojuist op jouw andere bericht gereageerd. 

Reageer