Beantwoord

Slechte verbinding

  • 3 februari 2020
  • 13 reacties
  • 692 Bekeken

Beste T- Mobile,

Kan ik ook in aanmerking komen voor een buiten antenne want ik heb een heel wisselende verbinding met de zendmast

dan weer een en danweer drie of vier balkje,s in de display van de router,erg vervelend

Vriendelijke groet,

Aad Groenendaal

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2020, 14:34

Hi Aad,

Ik zie dat je vandaag ook een collega hebt gesproken en die heeft het doorgegeven aan de netwerkspecialisten. Zij zullen contact met je opnemen om dit verder te bespreken. 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Aad,

Ik zie dat je vandaag ook een collega hebt gesproken en die heeft het doorgegeven aan de netwerkspecialisten. Zij zullen contact met je opnemen om dit verder te bespreken. 

Beste Hajar,

wat een drama bij jullie,wordt door jullie zoals belooft niet terug gebeld,en ook niet door de firma Guidion,ben

er al langere tijd mee bezig,dus je kunt je wel voorstellen dat ik het zat ben.

Begrijp niet dat een simpele afspraak maken voor het plaatsen van een buitenantenne zo moeilijk is.

 Vind het ook erg vervelend dat je met je klacht bij jullie nergens terecht kan om verbetering te brengen in de logistiek 

Daarom maar op deze manier.

Dus voor eventuele nieuwe klanten pas op voordat je in zee gaat met T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @AadGr123 

Excuses dat het wat langer duurt als normaal. Ik zie dat mijn collega dit heeft doorgezet naar Guidion en zij zullen vrijdag contact met je opnemen om een afspraak te maken. Ik hoop dat het dan snel wordt opgelost voor je. 

Beste meneer Groenendaal

Je hebt vandaag contact met ons gehad, en we hebben gesproken over Terug bellen van Mark. Helaas konden wij je vraag niet in één keer beantwoorden. Daarom hebben we een melding voor je doorgestuurd naar de afdeling Klantenservice. 

De medewerkers van deze afdeling gaan zo snel mogelijk met deze melding aan de slag. We verwachten dat je binnen 1 werkdagen verder wordt geïnformeerd.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/service. Bekijk ook wat je allemaal zelf kunt in de My T-Mobile app.

Met vriendelijke groeten,
Rianne
Klantenservice T-Mobile

Er gebeurd helemaal niets schande!!!!

Beste meneer Groenendaal, 

Je hebt kort geleden een probleem bij ons gemeld over afspraak met Guidion over een buitenantene. door omstandigheden was ik gisteren niet aanwezig. Heb de melding doorgestuurd. Guidion verwacht aankomende vrijdag contact met u op te nemen over een leveringsafspraak..

Hierbij kunnen wij je melden dat het probleem inmiddels is opgelost. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren! 

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/service. Bekijk ook wat je allemaal zelf kunt in de My T-Mobile app.

Met vriendelijke groeten,
Mark
Klantenservice T-Mobile 
 

Er gebeurt helemaal niets!!!

Beste T-Mobile klant. U heeft met T- Mobile contact gehad over de buitenantenne. De buitenantenne aanvraag is verwerkt. U kunt een afspraak maken met de monteur via Guidion: 0882000104. Ticketnummer:200014395 . Groeten T- Mobile. 
 

Guidion gebeld voor afspraak zouden hierover terug bellen, dus niet,daarna zelf weer gebeld maar telefoon wordt niet opgenomen!!!

Hallo T-Mobile,

Zou van jullie nu wel snel actie verwachten,anders zal ik ander stappen moeten ondernemen.

Waarom geen reactie????

Reputatie 6
Badge +6

Hi @AadGr123 

Goed dat je dit aan ons laat weten, ik heb gelijk contact op genomen met de juiste persoon! Excuses voor het ongemak, ergens in het proces zijn jouw gegevens niet doorgekomen. Guidion is op de hoogte en ze nemen zo snel mogelijk contact met jou op voor het maken van een afspraak. Laat je het even weten als het is gelukt? 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :smile:

Zoals ik al vermoede geen telefoontje van Gudion gehad vandaag ,zoals met Guidion afgesproken zou ik terug gebeld worden,voor een afspraak voor plaatsen antenne.

Nou nee dus schandalig,hoe nu verder!!???👎🤬😡

Reputatie 6
Badge +6

Hi @AadGr123 

Nogmaals mijn oprechte excuses, Ik kan me goed voorstellen dat dit wat frustratie opwekt. Ik heb nogmaals contact opgenomen met Guidion om te zorgen dat ze jou gelijk bellen! Dit zullen ze vandaag oppakken, zodat jij een afspraak kan inplannen. Ik hoor het graag van je of het is gelukt! 

Hoeraaaa gelukt om een afspraak te maken, nu maar afwachten of ze die nakomen

Reputatie 6
Badge +6

Blij om te horen!! :smile:  

Reageer