Beantwoord

SMS functie kosten betreft 4G voor thuis

• 17 november 2020
  • 13 reacties
  • 476 Bekeken

Ik kreeg smsjes binnen via onze nieuwe 4G router.

Maar had niet verwacht dat je smsjes kunt ontvangen?

Is versturen dan ook mogelijk?

Want dat zou niet kunnen in feite dacht ik?

icon

Beste antwoord door Jempi 18 november 2020, 10:25

Goedemorgen,

Ja versturen is ook mogelijk maar daar zitten wel kosten aan vast.

gr

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen,

Ja versturen is ook mogelijk maar daar zitten wel kosten aan vast.

gr

top, waar vind ik zo overzicht hier van?

Reputatie 4
Badge +1

top, waar vind ik zo overzicht hier van?

Had zelf al eens uit geprobeerd en volgens mij was het een standaard sms bedrag voor het versturen van sms.  

Reputatie 1

Het lastige is dat je geen melding krijgt dat er een sms bericht is. Notificatie staat aan. Nu moet je steeds kijken in de app of er een bericht is.

Je krijgt hier een bericht over het aanvullen. Zou erg handig zijn als ze bij T-Mobile er eindelijk wat aan gaan doen.

Het lastige is dat je geen melding krijgt dat er een sms bericht is. Notificatie staat aan. Nu moet je steeds kijken in de app of er een bericht is.

Je krijgt hier een bericht over het aanvullen. Zou erg handig zijn als ze bij T-Mobile er eindelijk wat aan gaan doen.

Inderdaad zeg! De my t-mobile app wordt ook echt per update trager en slechter!! Drama is het.

Reputatie 1

Die hele app is een ramp.

Een app met notificatie werkt prima.

Maar T-Mobile lukt het maar niet om de app een notificatie te sturen om aan te vullen van de mb's.

Ik krijg wel een sms bericht in mijn router maar die geeft geen notificatie en moet je steeds inloggen in je modem.

Ben nu 6 maanden bezig om gewoon een berichtje/ notificatie te krijgen als mijn mb's bijna a op zijn zodat ik kan aanvullen.

Nu merk ik het pas als het zeer traag is.

Als ik telefonisch contact heb vinden ze het een goed idee en gaan ze het voorstellen.

Wat voor een moeite is het nou om dit in de app aan te zetten.

Het enige wat goed gaat is het versturen van de rekening.

Als hier iemand van T-Mobile mee leest doe er iets aan a.u.b

Die hele app is een ramp.

Een app met notificatie werkt prima.

Maar T-Mobile lukt het maar niet om de app een notificatie te sturen om aan te vullen van de mb's.

Ik krijg wel een sms bericht in mijn router maar die geeft geen notificatie en moet je steeds inloggen in je modem.

Ben nu 6 maanden bezig om gewoon een berichtje/ notificatie te krijgen als mijn mb's bijna a op zijn zodat ik kan aanvullen.

Nu merk ik het pas als het zeer traag is.

Als ik telefonisch contact heb vinden ze het een goed idee en gaan ze het voorstellen.

Wat voor een moeite is het nou om dit in de app aan te zetten.

Het enige wat goed gaat is het versturen van de rekening.

Als hier iemand van T-Mobile mee leest doe er iets aan a.u.b

Ja maar echt hoor!! Precies dit. Ik heb het ook zo vaak aangegeven wordt niks mee gedaan!!

Sinds de laatste app updates laad de mb aanvuller ook niet wanneer je 0mb hebt. Aangezien internet pas traag wordt bij 0mb is dit een drama. En het bijvullen zelf ook op mijn mobiele apparaat. De slider is echt kut met mijn kleine handen. Zit je dan in je zoom meeting. Moet wel 15x per dag aanvullen wanneer ik thuiswerk. Drama. 

Reputatie 1

Als dit zo blijft verleng ik zeker niet. T-Mobile reageer eens doe wat.

Het is dat dit een van de weinige internetmogelijkheden voor onze woning is. De ander had iets slechtere voorwaarden. Toch beter die ander dan dit gedoe anno 2021. Dus indd t-mobile doe er iets aan!

Reputatie 5
Badge +12

Een mobiele verbinding kan qua volume niet op tegen een vaste lijn. Maar als dat laatste bij jou niet kan, dan moet je blij zijn met de 2nd best. En dat is dus niet fantastisch.

Reputatie 3

Zet je wifi op je telefoon waarop de app geïnstalleerd is uit. Je kan dan op de data van je telefoonabonnement de app met volle snelheid bedienen.

Succes

Een mobiele verbinding kan qua volume niet op tegen een vaste lijn. Maar als dat laatste bij jou niet kan, dan moet je blij zijn met de 2nd best. En dat is dus niet fantastisch.

Als er veel beloofd wordt maar niks veranderd en alleen maar slechter wordt ben ik niet blij. En nee ik snap dat het niet tegen een vaste lijn op kan maar een simpele notificatie wanneer je aan kan vullen lijkt me wel zo op zijn plaats als er ook vermeld wordt dat dit een functie is. 

ik kan leven met de internetsnelheid. En met de huawei b818. Maar niet met de t-mobile app die niet naar behoren werkt en op het gebied van UX erg onvriendelijk is. 

Zet je wifi op je telefoon waarop de app geïnstalleerd is uit. Je kan dan op de data van je telefoonabonnement de app met volle snelheid bedienen.

Succes

Zelfs dan werkt het helaas niet.. Met elke update verslechterd de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van het aanvullen. 

Reageer