Snelheids problemen 4G thuis en mobiel

  • 30 april 2020
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

De laatste maanden is de snelheid met name overdag om te huilen helaas niet alleen 4G voor thuis maar ook op onze mobieltjes, klantenservice is niet bereikbaar of je moet the een dag de tijd hebben. T-Mobile doe er wat aan of betaal mijn een compensatie voor het niet leveren van een fatsoenlijke 4G verbinding. Alvast bedankt.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ervaar je dat op specifieke plaatsen? Er zijn namelijk inmiddels al 20 antennes in de fik gestoken door jokers die tegen de komst van 5G zijn.

Heb dit thuis, kom op het moment ook niet veel op andere plaatsen.  T mobile graag een passende oplossing.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Agrevo 

Ik Kan me voorstellen dat dit niet ideaal is, wel zo belangrijk dat het allemaal goed werkt! Ben je al bekend met onze dekkingskaart? Wat je zou kunnen doen, is een dekkingsklacht indienen via via de dekkingskaart. Er wordt dan een netwerk onderzoek gestart door onze netwerkspecialisten. Zij zullen dit tot de bodem uitzoeken en zodra hier meer over bekend is zullen zij persoonlijk contact opnemen met jou! :smile: Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Reageer