Beantwoord

T-Mobile 4G voor thuis combineren met T-Mobile thuis.

• 28 februari 2021
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Heeft iemand een idee hoe je T-MobileThuis kunt koppelen met 4G voor thuis voor sneller internet?
De klantenservice Thuis zegt dat het niet mogelijk is en niets te weten van 4G voor thuis.

icon

Beste antwoord door Jempi 28 februari 2021, 21:17

Goedenavond,

helaas is dat niet mogelijk. 4GVT en Tm thuis zijn 2 verschillende abonnementen en zijn niet te combineren/koppelen. 
4GvT is voor mensen die in het buitengebied wonen waar geen tot slecht internet via de kabel is. En is postcode gebonden. 

gr en suc6 Jempi

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedenavond,

helaas is dat niet mogelijk. 4GVT en Tm thuis zijn 2 verschillende abonnementen en zijn niet te combineren/koppelen. 
4GvT is voor mensen die in het buitengebied wonen waar geen tot slecht internet via de kabel is. En is postcode gebonden. 

gr en suc6 Jempi

4GVT is mogelijk op ons adres,dat ik 2 abonnementen moet nemen vind ik op zich ook nog geen probleem. Als KPN ADSL kan koppelen met 4G buten gebied zou een T-Mobile dat toch ook moeten kunnen lijkt me alleen een hardware/Router issue?

Reputatie 4
Badge +1

4GVT is mogelijk op ons adres,dat ik 2 abonnementen moet nemen vind ik op zich ook nog geen probleem. Als KPN ADSL kan koppelen met 4G buten gebied zou een T-Mobile dat toch ook moeten kunnen lijkt me alleen een hardware/Router issue?

Na mijn weten is dit bij TM niet mogelijk. 

Reputatie 6
Badge +12

Nee, dat is niet leverbaar bij t-mobile. Maar 4g voor thuis SNEL is dan weer iets wat KPN niet levert. Zo is er voor iedereen wel iets op de markt.

Reageer