Beantwoord

T-Mobile 4G voor thuis extra snel

• 25 januari 2021
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds kort een 4g voor thuis extra snel abbonnement. Mijn downl;oadsnelheid is max. 29 gb en upload is 5 gb. als ik een andere simkaart in de router doe haal ik met gemak 80/90 soms meer dan 100. en upload meer dan 40. Wat kan het probleem zijn? 

icon

Beste antwoord door feplas 26 januari 2021, 22:14

Hallo,

Ik heb sinds kort een 4g voor thuis extra snel abbonnement. Mijn downl;oadsnelheid is max. 29 gb en upload is 5 gb. als ik een andere simkaart in de router doe haal ik met gemak 80/90 soms meer dan 100. en upload meer dan 40. Wat kan het probleem zijn? 

Hi Berend76,

Kijk even naar de informatie in deze post:

Zet ook even na het instellen de router uit en na 10 tellen weer aan. Misschien kom je hier verder mee.

Succes. Ferry

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Is die alternatieve simkaart ook 1 van T-Mobile? Of een andere provider?

De andere simkaart is een t-mobile unlimited data simkaart.

Reputatie 3

Hallo,

Hi Berend76,

Kijk even naar de informatie in deze post:

Zet ook even na het instellen de router uit en na 10 tellen weer aan. Misschien kom je hier verder mee.

Succes. Ferry

Gebruik je voor deze metingen de huawei buitenrouter bvan t mobile of een eigen router?

Reageer