T-Mobile reageert niet en lost niets op

• 15 juni 2019
  • 5 reacties
  • 3822 Bekeken

Heb een 4 g router valt dagelijks meerdere malen uit. helpdesk, mesenger alles geprobeert! Zou teruggebeld worden door technische dienst. Gebeurt niet. Is al meer dan een jaar aan de gang. Rekeningen ontvangen is het enige dat goed gaat... t-mobile is zo langzamerhand een scheldwoord geworden. Helaas hebben we geen andere opties. Mijn enige veaag is REAGEER en los het op!!! Daar betaal ik voor!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat je gewoon goed gebruik wilt kunnen maken van je abonnement. Ik wil je daar graag mee helpen! Van welke modem maak je gebruik? Je geeft aan dat je router vaak uitvalt. Krijg je ook 0 tot 2 streepjes te zien of meer? Laat het mij weten dan zet ik dit gelijk door zodat onze technische afdeling ermee aan de slag kan. Excuses voor het ongemak!
we hebben de huaweiB618s-22d. Er staan nu twee streepjes. Hoop dat er nu echt iets gaat gebeuren...
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb een case voor je aangemaakt en onze technische gaat er gelijk mee aan de slag! Ik hoop dat je snel wat hoort zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van je 4G voor Thuis aansluiting.
Het is echt droevig hoe jullie met klanten omgaan! Nog steeds niets gehoord......
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

ik zie dat je vandaag mijn collega heb gesproken en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer