Teleurstelling

  • 17 november 2019
  • 4 reacties
  • 966 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag,

 

ik heb een ongeveer anderhalf maand geleden een nieuwe zakelijke abonnement afgesloten met de nieuwe iPhone pro. ( zonder nummerbehoud )

 

Ik heb mijn telefoon afgehaald in een tmobile shop, nieuwe simkaart erin, ik had alleen 3G ik kon wel bellen en gebeld worden maar had geen mobiel data. Dat moest binnen aantal dagen wel in orde komen heb ik mee gekregen. Om het lange verhaal kort te houden, ben terug gegaan nieuwe Sim gekregen en toen werkte het ook niet. Inmiddels zijn we nu anderhalf maand verder en de medewerkers kunnen verder niks betekenen. 
 

ik heb nu anderhalf maand geen mobiel internet, ben nieuwe zakelijke klant en dit is echt een teleurstelling.

Heb meerdere malen telefonisch contact opgenomen, ben meerdere keren naar te tmobile shop gegaan, maar helaas ben ik nog niet verder geholpen en word er naar mijn mening ook niet voor oplossing gezocht. 
 

Ben erg teleurgesteld als een nieuwe zakelijke klant. Omdat ik ook geen mobiel internet heb loop ik Achter met mijn onderneming.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mano84,

Dat is inderdaad geen goede start van je abonnement, sorry daarvoor! Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik in ieder geval in ons systeem met je meekijken naar de aansluiting en hoe we kunnen zorgen dat je zo spoedig mogelijk internet hebt!

Daarnaast ben ik ook benieuwd wat het resultaat van een kruistest is. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Op die manier weten we zeker dat het niet aan een defecte simkaart ligt (dat gebeurt ook soms nog, ondanks dat deze nieuw is) en kunnen we bedenken wat de volgende stappen zijn! 

 

 

Ik heb het verstuurd

Goedemiddag,

 

het is al een tijdje geleden zoals ik terug kan lezen had ik paar maanden geleden ook aangegeven dat ik problemen had met internet bellen etc etc toen ik me abo nieuw had afgesloten..

toen kreeg ik 2 keer een nieuw simkaart in de tshop

 

nu al een paar maanden krijg ik steeds facturen op een nummer die ik toen als eerst had gekregen en die het niet deed.. die had ik omgewisseld voor ander simkaart omdat hij niet deed.

 

nu krijg ik 2 facturen bij de ene word alles op tijd betaald en bij de ander is het een schuld ophoping geworden.

 

al die tijd probeerde ik hulp te krijgen omdat ik niet begreep waarom ik steeds in de schulden zat en telkens kreeg ik de antwoord dat ik gewoon moest betalen. Ik heb echt meer dan 10 medewerkers gesproken en ik kreeg allemaal korte antwoorden en werd niet verder geholpen.

 

ik zelf kom er laats achter dat ze 2 abo hebben afgesloten dus toen ik me sim had willen wisselen hebben ze een nieuw abo afgesloten ?! Maar ik heb geen telefoon gekregen en wilde ook geen nieuwe abo?! En nu krijg ik 2 facturen waar de een niks van klopt.

 

kunt u me graag helpen want ik ben een tijd bezig en ben nu aangemerkt bij deurwaarde..

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @mano84 

Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Dit ontvang ik graag van beide abonnementen en wel 06-nummer niet wordt gebruikt. Geen zorgen, dit gaan we uiteraard oplossen! :smile:

Reageer