Beantwoord

tot 4x toe guidion niet komen opdagen

  • 30 september 2020
  • 7 reacties
  • 486 Bekeken

Sinds 1 september zijn wij over naar een 4G box. De box moest via Guidion geïnstalleerd worden. 4x heb ik vrij moeten nemen om mensen van Guidion te ontvangen (ongunstige tijden op werkdagen). Tot 4x toe is is niemand komen opdagen zonder afzegging of belletje. Vandaag (een maand later) is eindelijk iemand komen opdagen en wordt er gezegd: uw gebouw is te hoog waardoor we de box niet mogen installeren. Een maand hoop gezeur gehad + enorm veel tijd besteed aan de telefoon (wachttijd aan de telefoon is minimaal 30 min) en nog steeds geen resultaat. Ook wordt beweerd dat ik (de klant) lieg en dat ze wel zijn langs geweest, maar dat de deurbel het niet deed (de deurbel heeft het duidelijk altijd gedaan + ik kijk uit op de straat). Wanneer ik vroeg: waarom kloppen jullie dan niet op de deur of bellen jullie mij via de telefoon: nee dat doen wij niet. 

Het blijkt dat de mensen van Guidion zzp zijn en uitbetaald krijgen per opdracht door t mobile.. makkelijke verdiensten dus! 

 

Ik zou op zijn minst een  schadevergoeding willen. 5x een dag vrij moeten nemen (kost mij aan 290 euro per dag) + enorm veel uren aan de telefoon (minstens 20 uur) om Guidion achterna te bellen voor de fouten die zij maken. Kortom: het heeft mij enorm veel vrije tijd en frustratie en geld gekost. 

icon

Beste antwoord door Evy 1 oktober 2020, 15:59

Hi @Elise393 

Bedankt voor je bericht en je duidelijke uitleg. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, dus ik wil dit bericht beginnen met het zeggen van sorry! Dat het proces niet is verlopen hoe hoe zou moeten is wel duidelijk. Ik heb jouw klacht dan ook gelijk doorgezet naar Guidion. Begrijp ik het goed dat 4GvT op jouw adres niet mogelijk is? Of is hier inmiddels een oplossing voor gekomen? 

Wat betreft een vergoeding, ik kan heel goed begrijpen dat je hier naar vraagt. De monteursafspraken lopen via Guidion. (Installatie-partner), gezien dit een extern bedrijf is kan ik deze kosten niet voor je vergoeden. Wel kun je hiervoor contact op nemen met Guidi0no zelf, het telefoonnummer van Guidion is 088-200 0151. 

Nogmaals excuses voor dit ongemak, laat je het weten of het is gelukt met Guidion? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag,

er zijn idd veel meer klachten over Guidion. @David Laat TM hier wat aan doen!! 

Ik ben zelf wel in staat om de installatie aan te kunnen sluiten maar dat kan niet iedereen. Daarom zit er een gratis monteur bij.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Elise393 

Bedankt voor je bericht en je duidelijke uitleg. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, dus ik wil dit bericht beginnen met het zeggen van sorry! Dat het proces niet is verlopen hoe hoe zou moeten is wel duidelijk. Ik heb jouw klacht dan ook gelijk doorgezet naar Guidion. Begrijp ik het goed dat 4GvT op jouw adres niet mogelijk is? Of is hier inmiddels een oplossing voor gekomen? 

Wat betreft een vergoeding, ik kan heel goed begrijpen dat je hier naar vraagt. De monteursafspraken lopen via Guidion. (Installatie-partner), gezien dit een extern bedrijf is kan ik deze kosten niet voor je vergoeden. Wel kun je hiervoor contact op nemen met Guidi0no zelf, het telefoonnummer van Guidion is 088-200 0151. 

Nogmaals excuses voor dit ongemak, laat je het weten of het is gelukt met Guidion? 

Reputatie 4
Badge +1

@Evy sorry maar het wemelt klachten over Guidion! de naam van TM word onderuit gehaald door dit flut bedrijf.

Guidion is niet meer dan een veredeld uitzendbureau voor ZZP’ers, dus dat gaat wel vaak mis.

Maar TM doet zelf ook nog genoeg om de goede naam te grabbel te gooien, daar hebben ze Guidion niet voor nodig.

Reputatie 7
Badge +20

@Jempi,

Ik begrijp dat je dat zo ziet en het is nooit leuk als iemand de dupe is van een ondermaatse service (wat in dit topic ook zeker zo is!). Echter moet ik het tegelijkertijd toch ook opnemen voor Guidion. Je ziet natuurlijk in 9 van de 10 gevallen de negatieve berichten over een bedrijf, maar de positieve ervaringen zul je niet vaak online zien. 

Er is altijd ruimte voor verbetering en feedback over onze diensten en partners nemen we dan ook zeker mee, maar weet dat er verreweg het meeste goed gaat en dat je het topje van de ijsberg ziet. 

Mocht je vragen of iets dergelijks hebben, dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reputatie 4
Badge +1

@Jempi,

Ik begrijp dat je dat zo ziet en het is nooit leuk als iemand de dupe is van een ondermaatse service (wat in dit topic ook zeker zo is!). Echter moet ik het tegelijkertijd toch ook opnemen voor Guidion. Je ziet natuurlijk in 9 van de 10 gevallen de negatieve berichten over een bedrijf, maar de positieve ervaringen zul je niet vaak online zien. 

Er is altijd ruimte voor verbetering en feedback over onze diensten en partners nemen we dan ook zeker mee, maar weet dat er verreweg het meeste goed gaat en dat je het topje van de ijsberg ziet. 

Mocht je vragen of iets dergelijks hebben, dan horen we het natuurlijk graag van je!

@David goedemorgen bedankt voor je reactie en snap wat je bedoeld. Heb zelf ook een bedrijf en weet hoe het werkt. Heb in deze zelf de ervaring gehad met de slechte service van guidion waarbij de monteur zelf prima was (moest wel zelf mijn installatie ophangen en aansluiten maar gelukkig heb ik daar verstand van) het enorm lastig was om een afspraak te kunnen maken en lang heb moeten wachten. later in mijn kennissenkring ook begrepen dat er strubbelingen waren met dit bedrijf. Tuurlijk begrip voor dat er weleens wat fout gaat maar kreeg niet de indruk dat guidion er positief op voor uit ging.
Ik hoop dat het idd het topje van de ijsberg is. Verder ben ik super blij met 4Gvt en de nieuwe outdoor unit werkt super alleen hier met af en toe te moeten rebooten. Gr Jempi 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jempi,

Ik begrijp je punt helemaal en het is ook goed om deze feedback te ontvangen en verzamelen, zodat je er wat mee kunt en de diensten/producten kunt verbeteren! We nemen alle feedback en berichten ook zeker mee, zodat we de dienstverlening aan kunnen blijven scherpen. :thumbsup:

Goed om te lezen dat je verder (nog steeds) helemaal blij bent met 4G voor Thuis en de nieuwe router! 

Reageer