Beantwoord

Traag 4G thuis

• 1 december 2019
  • 3 reacties
  • 732 Bekeken

Sinds vanmiddag is de internetverbinding van Tmobile 4G thuis ontzettend traag, de model al gereset, maar geen oplossing. Internet doet het maar download test is 0.5mb/sec. Meer mensen last van, ik zie geen storing op de site van tmobile?

icon

Beste antwoord door David 2 december 2019, 14:10

Hi allemaal,

We zijn hier van op de hoogte! In dit topic vind je de actuele informatie en plaatsen we updates wanneer deze voor handen zijn.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hier precies hetzelfde, ik heb 4G voor thuis in Hoenderloo en het is sinds gisteren doffe ellende, vandaag trouwens nog slechter dan gisteren. Download is zelfs nog lager dan 0.5mpbs , de upload is zit dan weer rond de 5mbps. Op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/ kun je zien dat er veel meer klachten zijn.
Ook een vriend in Hoenderloo met 4G voor thuis heeft sinds gisteren exact dezelfde problemen.
Vanwege het klantvoordeel wilde ik ook mijn mobiele nummers, die ik bij een andere provider heb, bij T-mobile onderbrengen maar daar begin ik nu toch over te twijfelen.

Hier hetzelfde probleem met 4 abonnementen!  totaal geen snelheid meer sinds 3 dagen. Zat er ook aan te denken om zakelijk over te gaan.

Gaat niet gebeuren! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

We zijn hier van op de hoogte! In dit topic vind je de actuele informatie en plaatsen we updates wanneer deze voor handen zijn.

Dit topic gaat op slot.