Traag mobiel internet 4g thuis
Tijd dat hier snel een oplossing voor komt, anders stap ik over naar een andere provider !
wat is onbeperkt internet mobiel waard als het niet werkt en niet snel is?
Ha, allen, ik weet precies waar dit aan ligt
(op dit moment tenminste, ik geloof niet dat dit bij
Jullie kunnen je inlezen via deze link:
https://nos.nl/artikel/2308170-klachten-bij-toezichthouder-over-traag-internet-bij-t-mobile.html
of anders via deze link, waar de hele discussie wordt gevoerd over deze zaak:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/28-10-latency-issues-316274/index20.html
Iedereen die T-Mobile thuis heeft is inmiddels weer blij, want het lijkt erop dat voor hen de meeste ellende alweer is teruggedraaid, maar bij ons 4G klanten (ik zit ook in het buitengebied) gaat AL ONS NETWERK VERKEER op dit moment nog steeds via DUITSLAND
Vroeger zat ik met mijn hele kantoor te bellen voipen internetten alles via de 4G en dat werkte fantastisch, maar sinds afgelopen vrijdag is dat volledig ten gronde gericht.
Ik ben benieuwd hoeveel meer 4G (al dan niet zakelijke) klanten nog steeds gruwelijk veel problemen hebben
Gaan jullie er al wat aan doen t-mobile? of moeten we de hele discussie onder de titel “4G latency issues” Nog eens voeren?
Het letterlijke antwoord van mijn server provider Leaseweb (echt geen kleintje) was:
We hebben geen idee waarom al uw verkeer via duitsland bij ons aankomt… Wij zitten gewoon op de amsix, en dat weet t-mobile ook…
Afijn, als jullie meer willen weten, roep maar.
Groet, Tony
Hallo
Ik zie dat je ook al heb gereageerd in een ander topic over het zelfde probleem.
Laten we het even centraal houden in dit topic
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.