Traag mobiel internet 4g thuis

• 14 juli 2019
  • 4 reacties
  • 3764 Bekeken

Wjj hebben al enkele dagen zeer traag internet (download <1,5 mbps) via ons 4g voor thuis mobiele internet. Omdat wij in het buitengebied zitten zijn wij afhankelijk van deze mobiele verbinding. Ik zie in de berichten dat er meer mensen last hebben van deze trage verbinding maar ik krijg niet het idee dat t- mobile het serieus neemt. Klantenservice is niet bereikbaar. Als je het nummer dat vermeld staat op de website draait 0624001200 krijg je een bericht te horen dat je dit nummer niet mag bellen vanuit Nederland. Wanneer wordt het probleem met mobiel internet opgelost? Wordt eens wakker t-mobile!

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hier in Eijsden precies hetzelfde probleem. Sinds 11-07 is mijn 4G downloadsnelheid minder dan 2 mb! Daarvoor haalde ik wel 80 mb. Ligt niet aan mijn toestel of simkaart want bij de gsm van mijn vrouw speelt exact hetzelfde! Al twee keer gebeld met T-mobile. Ik zou worden terug gebeld door een servicemonteur: niks gehoord.
Tijd dat hier snel een oplossing voor komt, anders stap ik over naar een andere provider !
In Oss precies zo, t mobile: wakker worden en actie!

wat is onbeperkt internet mobiel waard als het niet werkt en niet snel is?
Reputatie 2

Ha, allen, ik weet precies waar dit aan ligt

(op dit moment tenminste, ik geloof niet dat dit bij@L.Cauberg al aan de hand was toen, dat zal wel wat anders zijn geweest)

Jullie kunnen je inlezen via deze link:

https://nos.nl/artikel/2308170-klachten-bij-toezichthouder-over-traag-internet-bij-t-mobile.html

of anders via deze link, waar de hele discussie wordt gevoerd over deze zaak:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/28-10-latency-issues-316274/index20.html

Iedereen die T-Mobile thuis heeft is inmiddels weer blij, want het lijkt erop dat voor hen de meeste ellende alweer is teruggedraaid, maar bij ons 4G klanten (ik zit ook in het buitengebied) gaat AL ONS NETWERK VERKEER op dit moment nog steeds via DUITSLAND

Vroeger zat ik met mijn hele kantoor te bellen voipen internetten alles via de 4G en dat werkte fantastisch, maar sinds afgelopen vrijdag is dat volledig ten gronde gericht.

Ik ben benieuwd hoeveel meer 4G (al dan niet zakelijke) klanten nog steeds gruwelijk veel problemen hebben

Gaan jullie er al wat aan doen t-mobile? of moeten we de hele discussie onder de titel “4G latency issues” Nog eens voeren?

Het letterlijke antwoord van mijn server provider Leaseweb (echt geen kleintje) was:

We hebben geen idee waarom al uw verkeer via duitsland bij ons aankomt… Wij zitten gewoon op de amsix, en dat weet t-mobile ook…

Afijn, als jullie meer willen weten, roep maar.

Groet, Tony

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @tonytee 

Ik zie dat je ook al heb gereageerd in een ander topic over het zelfde probleem.

Laten we het even centraal houden in dit topic