Beantwoord

TV en 4G voor thuis

• 30 januari 2018
  • 3 reacties
  • 2020 Bekeken

Hallo, wij gaan in een zgn “buitengebied” wonen.
Kan je met 4G voor thuis router en eventueel buitenantenne niet alleen internet maar ook TV ontvangen.
Er ligt namelijk geen CAI kabel.
icon

Beste antwoord door 05alexander92 30 januari 2018, 18:50

Ja hoor, echter is er geen tv dienst als onderdeel van het abonnement. Neem dan bijvoorbeeld zoiets als Knippr.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Ja hoor, echter is er geen tv dienst als onderdeel van het abonnement. Neem dan bijvoorbeeld zoiets als Knippr.
Badge +2
@JaapBe

Dank je voor je vraag. Ik zie dat 05alexander92 je al het juiste antwoord heeft gegeven.
Ik zou je nog wel adviseren om vooraf even op de dekkingskaart te kijken omdat je aangeeft dat het om een buitengebied gaat.
Reputatie 1
Goed deze antwoorden, maar houdt er rekening mee dat je maar 100Gb hebt bij Unlimited en dat dit er ook mee stopt. Daarna moet je steeds opnieuw een bundel activeren. Dit is na 100gb een bundel van elke dag 5gb en als dat niet genoeg is 1 gb per keer.
Dit houdt dus in dat als de bundel op is dat je tv dus uitvalt en je opnieuw in de app een bundel moet activeren.

Mijn advies is als je zo afhankelijk bent van 4G voor thuis om eens te kijken naar KPN buitengebied. Deze is echt onbeperkt!

Reageer