Vraag

Unlimited 4G voor thuis + upload snelheid voor livestreams.

• 8 juli 2020
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Beste lezer,

Unlimited 4G is al een tijdje beschikbaar, zeker voor een degelijke prijs €35 in plaats van wat ik nu betaal €52,80 (4GvT/100GB). Alleen ik loop tegen het volgende: de upload snelheid die geboden word ligt veel lager dan wat ik nu heb met dit pakket. Ik kan alleen de specifieke beloofde snelheden niet terugvinden, ik meen dat dit 120 down is en 20 up. Vaak haal ik wel 20/25 op upload. 

Omdat ik regelmatig HD livestream tijdens mijn gaming, is de upload snelheid wel belangrijk voor mij. Bestaat er een mogelijkheid om bij Unlimited 4G de upload snelheid hoger te krijgen? Dan zou ik namelijk ook kunnen livestreamen op een tijdstip waarop de meeste Nederlanders wakker zijn. 

Toevoeging voor gamers: 
Momenteel gebruik ik VPN om geen gemekker te krijgen dat de NAT niet goed is ingesteld. Ik word niet meer uit games gekicked omdat de verbinding slecht is. 
Ik weet niet waarom dit is maar misschien een tip voor je, alhoewel je nogsteeds geen Port Forward kunt instellen. Open VPN is wat ik momenteel gebruik. 

3 reacties

Reputatie 2

Goedemiddag, de upload snelheid zou van mij ook wel hoger mogen. Ik heb nu het nieuwe snelle 4GvT extra snel met 100mb down en 10mb up. gelukkig word 4GvT steeds volwassener ik heb stilletjes de hoop dat we straks niks meer hoeven bij te vullen dus echt unlimited  is en de snelheid ook onbegrensd.

Maar zit je in het buitengebied dat je 4GvT hebt? 

met gamen heb ik niks ;-)) 

Reputatie 5
Badge +3

Wat is 4GvT?

domme vraag 4G voor thuis 🙈😅

@Jempi Hallo, nee, ik zit niet in een buitengebied. Na een vervelend en lang onderzoek vanuit KPN, zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze weigeren om een glasvezel kabel naar boven te trekken. Het gebouw waar ik in zit is namelijk gebouwd voor 1980. Het was teveel moeite en het zou te weinig geld opleveren. T-Mobile was toen de enigste aanbieder met een redelijke snelle upload snelheid, waarvoor ik toen ook gekozen heb.

Hier en daar natuurlijk wel het euvel dat een keer per 24 uur de verbinding wegvalt, voor een aantal minuten, op willekeurige tijdstippen. Mij is verteld dat de mast dan updates krijgt. Verder is de snelheid down voldoende voor mij om bezig te blijven, ook al word de maximum snelheid zelden behaald. 

Reageer