Beantwoord

Verlaagde mb's na opwaarderen

  • 24 september 2020
  • 1 reactie
  • 357 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Naast dat 4G voor Thuis ‘datalimiet’ in de Corona een periode een ramp is, hebben we ook te maken met dat de modem niet goed wilt werken na het opwaarderen. Het komt vaak voor dat we op een dag minstens 10 keer  2gb bijvullen. Soms blijft het internet na het bijvullen traag en moeten we naar de modem lopen en het opnieuw opstarten. Hebben jullie hier ook last van? Dit is totaal niet te doen als je vaker op een dag een conference call hebt. 

Ik heb de modem al helemaal gerest. 

icon

Beste antwoord door Jellesbode 25 september 2020, 10:33

Er zijn technische problemen. Heb ik ook last van de klantenservice moet een reset geven. 

Via Messenger een reset aanvragen

Volgens de TD zijn ze er mee bezig het is een bekend probleem.

Beste is hier ook te melden bij meld probleem namen ze contact met mij op.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Er zijn technische problemen. Heb ik ook last van de klantenservice moet een reset geven. 

Via Messenger een reset aanvragen

Volgens de TD zijn ze er mee bezig het is een bekend probleem.

Beste is hier ook te melden bij meld probleem namen ze contact met mij op.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

 

 

Reageer