Vraag

Vervangt Unlimited 4G voor thuis mijn internet bundel?

• 4 juni 2020
  • 3 reacties
  • 342 Bekeken

Op dit moment ben ik klant van T-mobile thuis. Hierbij heb ik een basic abonnement omdat mijn internet thuis niet hoger komt dan 12 MBits/s. Ik kwam Unlimited 4g voor thuis tegen, en ben geinteresseerd.

De vraag is nu, als ik kies voor 4g voor thuis, (31 euro in de maand), vervalt dan mijn normale internet bundel van ongeveer 29 euro per maand? Of komen deze bij elkaar op?

Graag hoor ik het antwoord,

Groet Henry.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @HenryMobile 

Je internet thuis blijft ongewijzigd. 4G voor thuis is een aparte abonnement dat je internet levert via het mobiele 4G netwerk met een max snelheid van 25 Mbit.

4G voor thuis begint elke maand met 100GB data en nadat die 100GB op is dan krijg je 5GB per dag met aanvullers van 2GB die je onbeperkt kan aanvullen nadat de 5GB ook op is.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @HenryMobile, als aanvulling op Waqqas, ook je mobiele abonnement blijft ongewijzigd. Je sluit 4G voor Thuis af als los staand abonnement (met een eigen simkaart) en deze heeft dus geen invloed op je mobiele abonnement. Vergeet ook niet je Thuis abonnement op te zeggen als je deze niet door wil laten lopen. :wink:  

Henry mobiel

Het ziet er naar uit dat je beter  maar niet  4 g na 2 jaar verlengt. Ik zie een prijs staan van €31 terwijl ik voor 4 g thuis unlimited €35 in mei bij verlenging moet betalen. Maar ik gun het deze klant. Maar ik sta echt verwonderd te kijken.

Reageer