Beantwoord

verzend en ontvangstbevestiging

• 17 april 2018
  • 6 reacties
  • 2010 Bekeken

Sinds wij 4g voor thuis hebben kan ik bij outlouk geen verzend en ontvangstbevestiging toevoegen. Krijg de mail gelijk retour met onbestelbaar. Ik kan ook maar max. 10 mb verzenden.
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 april 2018, 09:46

Hoi Veldschuur,

Zoals beloofd hier weer bericht van mij!

Limieten op hoe groot je mail mag zijn lijken ons meer een regel van de uitgaande mailserver, de opties voor ontvangstbevestiging ook. Toch wil mijn collega (die hier meer verstand van heeft, haha), nog even weten welke uitgaande mailserver je hebt ingesteld in jouw Outlook account? Dan kunnen we namelijk wèl verder met jou meedenken! :D

Ik zie jouw antwoord tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Veldschuur,

Leuk je hier te zien! Zeker goed om zo'n vraag hier op de Community te plaatsen.

Ik heb nu niet meteen een kant-en-klaar antwoord voor jou, maar uiteraard ga ik je hiermee wel verder helpen! We gaan het hier testen op ons testmodem, zodat we jou van een goed antwoord kunnen voorzien. :D

Ik kom er dus zeker nog op terug! Voor nu wens ik je een hele fijne dag en we spreken elkaar nog!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Veldschuur,

Zoals beloofd hier weer bericht van mij!

Limieten op hoe groot je mail mag zijn lijken ons meer een regel van de uitgaande mailserver, de opties voor ontvangstbevestiging ook. Toch wil mijn collega (die hier meer verstand van heeft, haha), nog even weten welke uitgaande mailserver je hebt ingesteld in jouw Outlook account? Dan kunnen we namelijk wèl verder met jou meedenken! :D

Ik zie jouw antwoord tegemoet!
smtp.t-mobilethuis.nl
Reputatie 7
Badge +8
Hi veldschuur, ik kijk graag met je mee! Zou je mij van wat meer duidelijheid kunnen voorzien? In je eerste bericht heb je het namelijk over 4G voor Thuis, dit is internet via het mobiele netwerk dat je thuis kan gebruiken. De mailserver die je doorgeeft is echter van T-Mobile Thuis, ons vaste internet. Als het gaat over het instellen van je e-mail via vast internet dan vind je hier de juiste instellingen. Meer informatie over het instellen van je e-mail via het mobiele netwerk als de gegevens niet automatisch op worden gehaald vind je via de Toestelhulp pagina. Laat je nog even weten of het gelukt is? 😉
het betreft 4g voor thuis met B618 LTE router. Het is nog steeds niet gelukt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Veldschuur,

Duidelijk! Dan ga ik je gauw proberen verder te helpen. :)

Kun je eens proberen een andere uitgaande mailserver in te stellen? Het liefste de mailserver van jouw eigen mailbox/host. Bij een @gmail.com account is dat bijvoorbeeld smtp.gmail.com.

Laat me maar weten of dat lukt!

Reageer