Waarom kan ik geen "4G voor thuis" afnemen, krijg namelijk foutmelding als ik online probeer te bestellen. Maar ook na 45 minuten aan de telefoon gehangen voor telefonische bestelling met de belofte dat er binnen 2 uur een email-bevestiging zou volgen, lukt niet. Wacht inmiddels al weer 5 dagen op die email. (nb. nee ook niet als spam gezien) Daarna nogmaals gebeld om mij terug te bellen hierover. Geen reactie
Waarom 4G voor thuis: Kpn verdomd het al 16 jaar (in Almere, op slechts 300 meter afstand van de "normale" bewoonde wereld) om een fatsoenlijke internet dienst te leveren. Wel het volle pond betalen natuurlijk. Na 16 jaar besloten afscheid te nemen van KPN ADSL. Op zoek nu naar een alternatief, 4G misschien, maar nu heb ik weer nieuw gezeik want T-Mobile wijst mijn aanvraag af omdat ik binnen directe nabijheid woon van een bekabelde omgeving (zo werd mij verteld). Note: T-Mobile kan geen vaste lijn op ons woonadres leveren. Wat is dit toch voor een krankzinnigheid. Heeft iemand een plausibele uitleg voor deze starheid?
Mvgr
Ashley Pietersen
Beste antwoord door Hidden.nld
Je zou eens kunnen kijken bij https://www.mijnaansluiting.nl hier kan je een aansluiting aanvragen voor glasvezel en of kabel. je krijgt dan een vrijblijvende offerte.