Beantwoord

Wat een dramatische klantenservice bij het annuleren van je Sim Only bestelling

• 24 september 2020
  • 6 reacties
  • 419 Bekeken

Vorige week vrijdag mijn Sim Only (4G voor Thuis) geannuleerd omdat de geleverde kwaliteit echt belabberd was. Ik begrijp dat 25Mbit pieksnelheid niet betekent dat het altijd 25Mbit is. Maar je kunt mij niet uitleggen dat het grootste gedeelte van de tijd het internet maar een snelheid bereikt van 1Mbit per seconde. Maar als ik dan unlimited internet bundel neem van Tmobile op dezelfde telefoon, dan is de snelheid ineens wel in orde. Kortom: gewoon een troepabbonement.

Vorige week dus besloten om te annuleren. Annuleringsformulier ingevuld en ik zou na 2 dagen bericht krijgen. Mocht er iets misgaan, zou ik worden teruggebeld. Dat is natuurlijk niet gebeurd, want waarom zou T-mobile doen wat ze beloven? Dus toen maar gebeld naar het 06 nummer dat vermeld staat. Die meneer wist niet waar het over ging, maar na 2x uitleggen heeft hij de moeite genomen om een mailtje te sturen naar de afdeling die over de annuleringen gaat. Daar zou ik dan even op moeten wachten. Dit is natuurlijk al weer een paar dagen geleden.

Wat is dit toch voor belachelijke klantenservice. Laat me in elk geval even weten dat alles is binnengekomen zodat ik met een gerust hart een ander abbonement kan afsluiten.

Ik heb eerder slechte ervaringen gehad met T-mobile, en toch ben ik weer met jullie in zee gegaan. Maar elke keer sta ik weer verbaas van de belabberde service.

icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2020, 15:30

Hi @Teleurgestelde Klant 91 

Ik vind het heel jammer dat je dit zo hebt ervaren. Maar geen zorgen ik ga mijn best doen om je zo goed mogelijk te helpen! Ik zie dat je bent aangemeld op de Community met je 097 nummer, maar op dat nummer is geen retourprocedure aangemeld. Heb je bij het invullen van het retourfomulier het juiste 097 nummer ingevuld dat eindigt op 42? In ons systeem staat die er niet in dus vandaar dat je nog geen bericht hebt ontvangen. Je kan opnieuw het retourformulier invullen en dan ontvang je nu zeker wel snel bericht. Ik zal het zelf ook in de gaten houden zodat je goed wordt verder geholpen. 

Laat je even weten wanneer je die hebt ingevuld? Dan kan ik er achteraan!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Normaal zit ik op 30 tot 40 mbps.

Maar de laatste weken heb ik opeens  nog maar 2 Mbps. Na middernacht is alles weet oké.

Lijkt net of je door je bundel heen bent want dan gaat hij naar de lage snelheid.

Werd na contact gebeld door iemand van de TD. 

Dit probleem is bij hun bekend het blijkt een storing te zijn. Hij kon niet vertellen hoelang dit zou duren. Maar kreeg wel compensatie.

Dus wel lastig voor beide partijen.

Thanks voor je antwoord Jellesbode, en klote dat jouw internetsnelheid ook onbehoorlijk is.

Een storing kan ik nog wel mee leven. Maar ik vind het echt ongelooflijk hoe een bedrijf dat opereert in Nederland kan wegkomen met valse beloftes als: binnen 2 dagen ontvang je bericht van ons (niet nagekomen), als er iets onduidelijk is wordt je hierover gebeld (niet nagekomen) en vervolgens bij de klantenservice (betaald nummer) ik niet kan worden geholpen.

Ik heb gewoon annuleringsrecht en ik heb alle stappen doorlopen die van mij gevraagd worden als consument. Nu is T-mobile aan de beurt, maar deze laten dit afweten.

Maar wellicht dat een consumentenprogramma kan helpen wanneer dit probleem niet tijdig wordt opgepakt. Dat is vaak helaas de enige manier om je recht te halen als consument bij bedrijven als T-mobile.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Teleurgestelde Klant 91 

Ik vind het heel jammer dat je dit zo hebt ervaren. Maar geen zorgen ik ga mijn best doen om je zo goed mogelijk te helpen! Ik zie dat je bent aangemeld op de Community met je 097 nummer, maar op dat nummer is geen retourprocedure aangemeld. Heb je bij het invullen van het retourfomulier het juiste 097 nummer ingevuld dat eindigt op 42? In ons systeem staat die er niet in dus vandaar dat je nog geen bericht hebt ontvangen. Je kan opnieuw het retourformulier invullen en dan ontvang je nu zeker wel snel bericht. Ik zal het zelf ook in de gaten houden zodat je goed wordt verder geholpen. 

Laat je even weten wanneer je die hebt ingevuld? Dan kan ik er achteraan!

Ik heb hem opnieuw ingevuld, en ben er 100% zeker van dat ik het juiste mobiele nummer heb ingevuld, want deze heb ik gekopieerd van mijn contract. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Teleurgestelde Klant 91 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het is gelukt om het abonnement te annuleren. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Hi @Hajar, dank je wel. Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen, klopt dat? Wanneer ik deze heb ontvangen dan is alles naar wens.

Reageer