Beantwoord

weg vallende verbinding

  • 23 januari 2020
  • 1 reactie
  • 559 Bekeken

probelemen met 4g voor thuis
na veel onderzoek blijkt dat onze router switcht tussen 2 zendmasten wat als gevolg heeft dat de verbinding constant weg valt terwijl de eene zendmast op 500 meter staat en de ander op 6500 meter

je zou zeggen dat de zendmast op 500 meter dus kuren vertoont maar volgens t-mobile niet
maar door het switchen valt constant de verbinding weg en niet soms maar zeer regelmatig

op deze manier heeft 4g voor thuis weinig nut

nieuwe modem, nieuwe simkaart maar niets helpt
lijkt ons dat het probleem aan de zendmast ligt

icon

Beste antwoord door Evy 24 januari 2020, 14:10

Hi @MellissaDB 
Ik snap dat dit niet ideaal is, excuses voor het ongemak! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en dat een tijdje geleden een netwerkspecialist contact met je heeft opgenomen, ze zijn dus heel druk voor je bezig! Weet dat we er alles aan doen om jou het allerbeste netwerk te geven, hiervoor vragen we nog iets meer van je geduld. Mocht je nou andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag :grinning:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hi @MellissaDB 
Ik snap dat dit niet ideaal is, excuses voor het ongemak! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en dat een tijdje geleden een netwerkspecialist contact met je heeft opgenomen, ze zijn dus heel druk voor je bezig! Weet dat we er alles aan doen om jou het allerbeste netwerk te geven, hiervoor vragen we nog iets meer van je geduld. Mocht je nou andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag :grinning:

Reageer