Beantwoord

welke locatie kan je 4g thuis krijgen

• 20 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 347 Bekeken

Ik ben een half jaar op mijn woon locatie en een half jaar bij de caravan. Betaalde altijd een heel jaar internet dus zonde. Heb het opgezegd. Wilde 4g thuis handig dacht ik altijd bij me.

Maar nu blijkt op beide locaties kan ik het niet aanvragen. Wat is de norm dat je het wel kan krijgen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 augustus 2020, 20:31

Hallo @Jellesbode 

Het vernieuwde 4G voor thuis is postcode gebonden en dus maar op 1 locatie te gebruiken (locatie voor waar je de aanvraag doet).

De enige norm is dat je een positieve uitslag hebt middels deze postcode check

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

Hiermee wordt gekeken of jouw postcode gebied een geschikte dekking heeft om 4G voor thuis te leveren en je een goede gebruikservaring te bieden.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jellesbode 

Het vernieuwde 4G voor thuis is postcode gebonden en dus maar op 1 locatie te gebruiken (locatie voor waar je de aanvraag doet).

De enige norm is dat je een positieve uitslag hebt middels deze postcode check

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

Hiermee wordt gekeken of jouw postcode gebied een geschikte dekking heeft om 4G voor thuis te leveren en je een goede gebruikservaring te bieden.

Op mijn locatie, postcode, in Amstelveen lukt het niet. Maar mijn zoon woont 2 straten verder en bij hem wel. Heb nu een Huawei router met 4g data only heb bij mij beter ontvangst dan bij hem.

Begrijp niet waarom het dan op mijn locatie niet kan 

Reputatie 4
Badge +5

De vraag is eerder op het forum gesteld en het antwoord was dat er geen verzoekjes konden worden ingediend voor de postcode checker. Het is wat is. Het basis idee was dat dit product alleen bedoeld is voor plekken waar geen redelijk vast internet geleverd kan worden. Campings of andere terreinen vallen ook buiten deze mogelijkheid.

Reputatie 7
Badge +18

@Jellesbode jij bent dan zeker verder verwijderd van de T-Mobile mast, mijn adres is ook niet geschikt maar huizen dichterbij de mast wel.

Ik zit midden in Amstelveen vlak bij een mast. Vreemde is dat als ik inlog op postcodes om mij heen die wel geaccepteerd worden. Met mijn telefoon volle bak.

4g voor tablet werkt perfect. Nadeel is dat je 5 GB per dag krijgt en dan onbeperkt 1 GB aanvullen als het 80%verbruikt is.

Je kan pas aanvullen bij 200mb dat is tijdens een film kijken constant kijken hoeveel je nog hebt.

Het is jammer dat het niet lukt

Reageer