Vraag

wifi erg traag

• 5 september 2020
  • 2 reacties
  • 320 Bekeken

nu bijna 4 jaar wifi gebruik met 4g thuis  mijn eerste 2 jaar mijn wifi traag nu heb ik een verlening genomen en heb nu 4g extra nel maar weer de wifi zo traag als wat je woord er gewoon schijt en schijt en schijt ziek van denkje iedere keer om de 2 jaar een snellere wifi te kunnen krijgen is het weer 0,0 

Nu weer de wifi traag 

T mobile is een provider dat echt maar dan ook echt verdoemd te worden en de leugens die ze continu maar strooien met snel heid enz maar met wifi 0,0 

Twee jaar bezig iedere dag bellen mailen chatten en naar de t mobile shop toe om de wifi beter te krijgen en sneller enz de doen daar geen flikker aan ze willen alleen maar geld zien maar diensten ho maar wat een klote bedrijf is t mobile je heb er geen pleuris aan 

Ze moeten gewoon betere wifi en ook sterker maken en sneller !!M

2 reacties

Reputatie 3

Goedenavond. gaat het hier om de wifi verbinding van je router naar je devices? 

Of de bedoel je de 4G verbinding tussen de router en de T mobile mast?

Reputatie 2

Lucht dat erg op zo’n scheldkanonade?

Maar goed; als je echt WiFi bedoelt, dus de verbinding in huis tussen 4G modem en PC/tablet e.d., dan moet je het modem dichterbij plaatsen of een extra access point plaatsen.

Als je de verbinding bedoelt tussen de t-mobile zendmast en je 4G modem (en dat heeft dus niets te maken met je WiFi verbinding) dan is het 4G signaal te zwak en moet je een antenne aansluiten op het modem en als dat niet helpt is er niets aan te doen. Als je met een 4G telefoon in huis met een andere provider een sterk signaal hebt zou je die provider kunnen overwegen voor 4G internet. Maar geen van de providers heeft een 4G voor thuis aanbieding zoals t-mobile.

Dat je klaarblijkelijk 4GVT Extra Snel kon krijgen betekent dat er genoeg signaalsterkte en snelheid beschikbaar zou moeten zijn. Wat geeft het modem aan qua signaalsterkte?

Reageer