Beantwoord

wifi werkt niet meer na reset 4G voor thuis modum

• 23 november 2017
  • 3 reacties
  • 460 Bekeken

Ik heb mijn Router op advies van de monteur gereset. Nu zou de wifi het weer moeten doen maar wat ik ook doe hij blijft zeggen dat wachtwoord niet juist is. Ik heb uiteraard weer gebeld maar ze kunnen me niet helpen en moet maar een betaalde monteur laten komen. Ik ben via ip adres in de router geweest om te kijken naar wachtwoord en deze eventueel te veranderen maar helaas kom ik daar niet verder. WW blijft onjuist. Wie kan mij hier mee helpen??
icon

Beste antwoord door Dolfie65 28 november 2017, 17:16

Ik hen 4g voor thuis omdat ik in een buitengebied woon. Inmiddels heb ik zelf het probleem opgelost. Resetten moet door middel van een klein pennetje maar dat was geen probleem. Na het inloggen op de router heb ik opnieuw gereset en het ww veranderd. Daarna deed ie het weer.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2
Hallo Dolfie65

Wat raar dat ie het wachtwoord opeens niet meer pakt! Ook niet na een reset van het modem?
Dit moet namelijk ook met een (fysiek) knopje kunnen.

Verder is het mij niet duidelijk welke dienst/abonnement je bij T-Mobile afneemt.
Dit geeft namelijk wat meer duidelijkheid.
Ik hen 4g voor thuis omdat ik in een buitengebied woon. Inmiddels heb ik zelf het probleem opgelost. Resetten moet door middel van een klein pennetje maar dat was geen probleem. Na het inloggen op de router heb ik opnieuw gereset en het ww veranderd. Daarna deed ie het weer.
Badge +2
@Dolfie65

Goed om te lezen dat het weer werkt!

Top!!

Reageer