Beantwoord

wijzigen netwerknaam 4g

• 6 april 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Ik heb 4g voor thuis met buiten antenne. ik wil mijn netwerknaam en wachtwoord gaan wijzigen. 

Bij inloggen moet ik mijn wachtwoord gelijk wijzigen, gedaan. eenmaal ingelogd heb ik geen idee waar ik dit moet wijzigen, bij gebrek aan een handleiding dus maar weer uitgelogd. Nu kan ik helemaal niet meer inloggen. de standaard inloggegevens werken niet en mijn veranderde wachtwoord dus ook niet meer.

Hoe kom ik er nu weer in en waar wijzig in mijn netwerknaam en wachtwoord.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 11 april 2021, 09:18

Hallo Ingridz,

Je kunt dan de modem/router even resetten door b.v. een paperclip in de resetopening te drukken en 20 sec vast te houden. Daarna zou je weer in moeten kunnen loggen met de standaard admin gegevens. 

Voor het wijzigen van de wifi-gegevens moet je even speuren in het menu onder draadloze / wifi / netwerk instellingen oid.

Mvg. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Ingridz,

Je kunt dan de modem/router even resetten door b.v. een paperclip in de resetopening te drukken en 20 sec vast te houden. Daarna zou je weer in moeten kunnen loggen met de standaard admin gegevens. 

Voor het wijzigen van de wifi-gegevens moet je even speuren in het menu onder draadloze / wifi / netwerk instellingen oid.

Mvg. 

Reageer