Beantwoord

097 nummer dat al maanden uit de lucht moet zijn worden nog steeds kosten van afgeboekt

  • 12 April 2023
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Goedemiddag,

 

afgelopen september gebeld met de klantenservice om een t-mobile thuis pakket op te heffen met buitenantenne, en een nieuw contract met glasvezel aan te melden op een nieuw adres. Veel problemen gehad met de klantenservice en de klantvriendelijkheid hiervan. 
 

1e probleem ( na veel gezeur opgelost )

nieuwe glasvezel pakket zou ik zelf mogen installeren op het nieuwe adres, dit kreeg ik te horen van de meneer aan de telefoon. Zo gezegd zo gedaan op 01-09-2022 ging dit pakket in en heb ik het geïnstalleerd maar dit werkte niet. Gebeld met klantenservice. Nee dit moeten wij in de wijkcentrale nog omzetten. Dit wordt vandaag gedaan. Je raad het al na 24 uur nog niks. Weer gebeld, sorry meneer dit is bij ons fout gegaan maar vandaag wordt het toch echt gedaan. Voordeel van de twijfel dit kan natuurlijk gebeuren. Na 24 uur nog niks. Weer gebeld met de klantenservice. Daar te horen gekregen dat je dit pakket niet zelf kan en mag installeren omdat de ontvanger in huis veranderd moet worden en je dit zelf niet kan doen. Afijn ik natuurlijk niet geheel blij toch maar een afspraak inplannen voor een monteur. Deze heeft dit probleem opgelost uiteindelijk. 
 

op 01-09-2022 zou mijn oude t-mobile thuis nummer stopgezet worden met de volgende informatie

[Gegevens verwijderd door Moderator] Mobiel nummer

1.19231347 klantnummer. 
tot mijn grote schrik wordt hier nog elke maand een automatisch incasso van afgeschreven van ± 28,- per maand. Dit is vanaf september 28x8= +- 224 euro. 
 

hoe gaan we dit oplossen?  Ik wordt er nu wel een beetje gek van dat goedbetalende klanten met meerdere abonnementen zo behandeld worden. Al is het alleen al via de klantenservice wanneer je ze op beld. 
 

ik wil graag een goede passende oplossing 

 

met vriendelijke groet,

voor nu een (ontevreden) klant

 

icon

Beste antwoord door domenique4GvT 13 April 2023, 11:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @domenique4GvT 

Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Ik begrijp heel goed dat je schrikt van zo’n bedrag en excuses dat er verkeerde informatie is gegeven. Ik wil dit graag oplossen en dus doe ik graag mijn best om je verder te helpen!

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en ben voor je aan de slag gegaan! Ik heb je abonnement stopgezet per 27 april. Dat is de einddatum van je bundel en zo zorgen we ervoor dat je creditering goed aansluit. Ik heb je daar ook een bevestiging van gestuurd. Ik heb het teveelbetaalde bedrag gecrediteerd en na 27 april ontvang je een eindfactuur met het gecrediteerde bedrag. Na de factuur wordt het bedrag automatisch teruggestort op je rekening. 

Hopelijk maak ik je hiermee weer een tevreden klant en zal je nog lang genieten van onze diensten!

Hi @domenique4GvT 

Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Ik begrijp heel goed dat je schrikt van zo’n bedrag en excuses dat er verkeerde informatie is gegeven. Ik wil dit graag oplossen en dus doe ik graag mijn best om je verder te helpen!

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en ben voor je aan de slag gegaan! Ik heb je abonnement stopgezet per 27 april. Dat is de einddatum van je bundel en zo zorgen we ervoor dat je creditering goed aansluit. Ik heb je daar ook een bevestiging van gestuurd. Ik heb het teveelbetaalde bedrag gecrediteerd en na 27 april ontvang je een eindfactuur met het gecrediteerde bedrag. Na de factuur wordt het bedrag automatisch teruggestort op je rekening. 

Hopelijk maak ik je hiermee weer een tevreden klant en zal je nog lang genieten van onze diensten!

 

@Hajar

 

goedemorgen,

 

inderdaad een goede oplossing bedankt voor het snelle reageren :) en de snelle actie

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan @domenique4GvT 😊

Reageer