4g Buitengebied

  • 20 January 2023
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Hallo,

 

ik heb een zwaar vermoeden dat T-mobile met de snelheid van 4g buitengebied kan knoeien. We hebben nu ineens weer traag internet vorige week nog 60mb nu tikt ie net de 20mb aan. 2 maanden geleden met buurman verschillende dingen geprobeerd waardoor met een binnenantenne op een zakelijk abonnement meer de 200mb haalde en dat proefabonnement stopte  hij daarna niet meer dan 20 mb kreeg. En ik inmiddels blij was met een stabiel 60mb maar nu toch ineens weer minder mb krijg. Op mijn mobiel tikt de Speedtest ook minimaal de 150mb aan. Hoe kan dit allemaal mijn sterke vermoede is dat tmobile gemakkelijk iets om kan zetten waardoor de snelheid gewoon goed moet zijn!!! 
 

zelfs in Thailand in de bergen had ik meer internetsnelheid en in Nederland niet te regelen dit is ongeloofwaardig!!!

 


3 reacties

Ik vermoed een complot….. 😎

Reputatie 3

Tuurlijk joh, er zitten mensen bij tmobile met de opdracht het leven van de klant zuur te maken. Natuurlijk niet!

Vermoedelijk is de capaciteit op de zendmast in de buurt niet toereikend. En mobiel verkeer gaat voor. Dat staat in de voorwaarden van 4GvT.

Bij mij fluctueert de snelheid tussen 50 en 120 Mbps. Overdag vaak laag, in de avond hoog. Dat is heel normaal.

Met ‘4G voor Thuis extra snel’ heb je Max 100mb snelheid. Met KPN 4g buitengebied ook zoiets.

waar je goed op moet letten is dat je om de internet snelheid te meten je altijd test met een laptop of computer die een netwerk aansluiting heeft. Dus niet via de WiFi want daar kunnen makkelijk storingen in optreden . Meestal hebben de t-mobile routers ook niet zo’n goeie WiFi (understatement of the year ;)

Reageer