Beantwoord

4G Snel Thuis

  • 7 June 2021
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi all,

Na maanden van problemen bij KPN heb ik ervoor gekozen om over te stappen naar T-Mobile 4G Snel Thuis.

De ADSL kabel die hier binnenkomt lijkt beschadigd te zijn, deze beschadiging zit mogelijk ergens in de muur verwerkt in dit gigantische appartementencomplex, en onze verhuurder wilt er verder geen verantwoording voor nemen, dus dan maar op deze manier.

 

Even om terug te komen op 4G Snel Thuis,

Nu heb ik het volgende gelezen op een blog van 2016;

“Tevens kun je ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 onbeperkt, dus zonder datalimiet, gebruikmaken van ons netwerk.”

Geldt dat nog steeds voor mensen met 4G Thuis?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 June 2021, 12:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lucajj 

4G voor thuis maakt gebruik van het mobiele netwerk en niet van een vaste lijn zoals ADSL.

Hallo @lucajj 

4G voor thuis maakt gebruik van het mobiele netwerk en niet van een vaste lijn zoals ADSL.

 

Hi Waqqas, bedankt voor je reactie.

Ik ben er inderdaad bekend mee dat 4G voor Thuis gebruik maakt van het mobiele netwerk, en niet van ADSL.

Mijn vraag was of het volgende nog steeds geldig is :

“Tevens kun je ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 onbeperkt, dus zonder datalimiet, gebruikmaken van ons netwerk.”

Dit heb ik gelezen op een blog van T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @lucajj 

4G voor thuis maakt gebruik van het mobiele netwerk en niet van een vaste lijn zoals ADSL.

 

Hi Waqqas, bedankt voor je reactie.

Ik ben er inderdaad bekend mee dat 4G voor Thuis gebruik maakt van het mobiele netwerk, en niet van ADSL.

Mijn vraag was of het volgende nog steeds geldig is :

“Tevens kun je ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 onbeperkt, dus zonder datalimiet, gebruikmaken van ons netwerk.”

Dit heb ik gelezen op een blog van T-Mobile.

 

Dat was geloof ik een hele oude versie van dit product.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lucajj 

Wat @eric zegt klopt inderdaad. Wij bieden een nieuwe versie van dit product en die kun je vinden op onze website. Ik hoop dat je zo verder komt.

Hi @lucajj 

Wat @eric zegt klopt inderdaad. Wij bieden een nieuwe versie van dit product en die kun je vinden op onze website. Ik hoop dat je zo verder komt.

 

Oke, ik heb inderdaad vandaag de “4G voor Thuis Extra Snel” besteld.

Woensdagochtend word er een buitenrouter geplaatst.

Ik vroeg me alleen af of ik tussen 00.00 en 06.00 onbeperkt internet kon gebruiken om grotere bestanden te downloaden, maar helaas.

 

Hartelijk bedankt allemaal voor de reactie’s.

Reputatie 4

Hi @lucajj 

Wat @eric zegt klopt inderdaad. Wij bieden een nieuwe versie van dit product en die kun je vinden op onze website. Ik hoop dat je zo verder komt.

 

Oke, ik heb inderdaad vandaag de “4G voor Thuis Extra Snel” besteld.

Woensdagochtend word er een buitenrouter geplaatst.

Ik vroeg me alleen af of ik tussen 00.00 en 06.00 onbeperkt internet kon gebruiken om grotere bestanden te downloaden, maar helaas.

 

Hartelijk bedankt allemaal voor de reactie’s.

Dat was lang geleden dat die versie van 4GVT actief was. 

Reageer