Beantwoord

4g thuis gebruiken op camping zonder postadres

  • 21 June 2021
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op de postcode van de camping waar ik een chalet heb heb ik de maximale snelheid volgens de postcodecheck. Op mijn woonadres ook. Kan ik gewoon op mijn huisadres 4g voor thuis bestellen en dan de sim kaart gebruiken op de camping? Bezorgen op camping is lastig en ik wil eigenlijk meerdere producten afnemen op mijn officiële adres.

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 June 2021, 11:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kdrkdr 

Dit staat hierover in de FAQ.

4G voor Thuis mag alleen op het afleveradres gebruikt worden. Bij het aanschaffen van 4G voor Thuis doen we een postcodecheck. Dat doen we niet voor niets, we controleren of je op dat adres een goede gebruikerservaring kunnen bieden.

Hallo @kdrkdr 

Dit staat hierover in de FAQ.

4G voor Thuis mag alleen op het afleveradres gebruikt worden. Bij het aanschaffen van 4G voor Thuis doen we een postcodecheck. Dat doen we niet voor niets, we controleren of je op dat adres een goede gebruikerservaring kunnen bieden.


Dank voor het antwoord. Dat had ik gelezen. Maar de postcodecheck op beide adressen geeft 100Mbit. Op de dekkingskaart is de dekking voor binnen uitstekend.

Reputatie 7
Badge +15

@kdrkdr

Bij Extra Snel krijg je ook een buitenantenne die door de monteur wordt gemonteerd aan de gevel.

4g voor Thuis 30 MB is wel gewoon plug & play maar of je die mag meenemen durf ik je niet te zeggen. In de praktijk kan dat wel volgens mij.

@kdrkdr

Bij Extra Snel krijg je ook een buitenantenne die door de monteur wordt gemonteerd aan de gevel.

4g voor Thuis 30 MB is wel gewoon plug & play maar of je die mag meenemen durf ik je niet te zeggen. In de praktijk kan dat wel volgens mij.


Ik wil 30, dus wellicht kan/mag het. Dank weer @Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@kdrkdr

Ik weet het niet helemaal zeker dus misschien kan een moderator nog iets toevoegen als ik het fout heb.

@kdrkdr

Bij Extra Snel krijg je ook een buitenantenne die door de monteur wordt gemonteerd aan de gevel.

4g voor Thuis 30 MB is wel gewoon plug & play maar of je die mag meenemen durf ik je niet te zeggen. In de praktijk kan dat wel volgens mij.

Ik heb de buitenantenne zelf geplaatst. Bij levering vroegen ze wel steeds om een afspraak voor montage te maken, maar daar ben ik niet op in gegaan. Ik had niet veel keuze in plek van plaatsing.

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis is bedoeld om te gebruiken op het leveradres van de sim/apparatuur.  Voor data onderweg of een willekeurige andere plek zijn data sim abonnementen bedoeld.

Reageer