Beantwoord

4G voor thuis contract aanvrag

  • 26 February 2022
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Wij hebben een vraag over een contract aanvraag voor 4G voor thuis.

Een vriend van mij wil voor zijn vakantiewoning in Nederland 4G voor thuis bestellen. Hij woont in Duitsland en hat rekening bij een duitse bank. Helaas is het alleen moglijk in het bestel-formulier een nederlandse rekening nummer in te vullen.

Hoe kan mijn vriend nu aan een 4G voor thuis abonnement komen?

Alvast bedankt voor het lesen en nadenken van mijn vraag. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 February 2022, 20:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Georg04 

Daarvoor kan hij dan het beste langs gaan bij een T-Mobile winkel zodat ze daar handmatig een IBAN uit de EU kunnen invoeren.

Tijdelijk een nederlandse IBAN gebruiken en later laten wijzigen is mogelijk.

Reputatie 2

Ik kan in Nederland niet eens 4g voor thuis krijgen. Is niet overal verkrijgbaar. Ik woon 500 meter van de mast en kan het niet krijgen. Maar 4 straten verder 2eer wel. Hoe ze dat berekenen is onbegrijpelijk.

Dus geen Duits adres opgeven .

Hallo Waqqas,

dank je wel voor de spoedige antwoord. Hij is vandag in Enschede in een T-Mobile winkel geweest. Maar daar heeft de medewerker voor de contract aanvraag deselfde internet pagina gebruikt als iedereen het van thuis doet, dus waar alleen NL IBANs ingevoerd worden kunnen. Ze hebben hem dan weer naar huis (100km) gestuurd. Dat was natuurlijk verweelend. 

Ik kan in Nederland niet eens 4g voor thuis krijgen. Is niet overal verkrijgbaar. Ik woon 500 meter van de mast en kan het niet krijgen. Maar 4 straten verder 2eer wel. Hoe ze dat berekenen is onbegrijpelijk.

Dus geen Duits adres opgeven .

Beste Jellesbode,

dank je voor je antwoord. Hij heeft in Nederlandse adres opgegeven. Dat werkt prima. Het probleem is de duitse IBAN die niet geaccepteerd word.

Hallo @Georg04 

Daarvoor kan hij dan het beste langs gaan bij een T-Mobile winkel zodat ze daar handmatig een IBAN uit de EU kunnen invoeren.

Tijdelijk een nederlandse IBAN gebruiken en later laten wijzigen is mogelijk.

Hallo Waqqas,

dank je wel voor de spoedige antwoord. Hij is vandag in Enschede in een T-Mobile winkel geweest. Maar daar heeft de medewerker voor de contract aanvraag deselfde internet pagina gebruikt als iedereen het van thuis doet, dus waar alleen NL IBANs ingevoerd worden kunnen. Ze hebben hem dan weer naar huis (100km) gestuurd. Dat was natuurlijk verweelend. 

Reputatie 7
Badge +15

@Georg04 

Dan is het denk ik eerst aanvragen met een Nederlandse IBAN en later kan dit gewijzigd worden volgens mij, voor een bevestiging kan je ook de reactie van een moderator even afwachten.

@Jellesbode 

Ik heb een T-Mobile mast naast mijn straat (op een school), ik krijg hier nooit signaal van. Blijkbaar omdat hij naar de andere kant zendt of het signaal gaat over mijn huis.

@Georg04

Dan is het denk ik eerst aanvragen met een Nederlandse IBAN en later kan dit gewijzigd worden volgens mij, voor een bevestiging kan je ook de reactie van een moderator even afwachten.

@Jellesbode

Ik heb een T-Mobile mast naast mijn straat (op een school), ik krijg hier nooit signaal van. Blijkbaar omdat hij naar de andere kant zendt of het signaal gaat over mijn huis.

Bedankt Waqqas. Dat kan een oplossing zijn. Ik wacht nog even de reactie van een moderator af.

Reputatie 2

Ik krijg het signaal van de mast hier bij de woning aar kan geen 4g thuis krijgen.

Ze vertelde dat het te druk is op die locatie.

Mijn zoon woont 4 straten verderop die kreeg het wel.

Gebruikt dezelfde mast.

Blijf het raar vinden

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jellesbode 

Wellicht heeft je woning geen gunstige ligging, dit kan ook een rol spelen.