Beantwoord

4G voor thuis eerder stoopen ivm aanleg glasvezel

  • 31 May 2023
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Hoi, 

Als alles volgens planning gaat wordt eind dit jaar glasvezel aangelegd bij mij thuis. Aangezien ik nu volledig afhankelijk ben van 4G voor thuis voor mijn internet is dit een welkome verandering. 

Ik heb nu vanuit T-Mobile een aanbieding gekregen om alvast een abonnement af te sluiten, maar voordat ik dit doe wil ik wel graag zeker zijn dat ik niet met extra en/of dubbele kosten zit. 

Kan 4G voor thuis gratis worden beëindigd zodra glasvezel van T-Mobile actief is, ook al is de abonnementsperiode nog niet afgelopen? 

Groeten, Bruno

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 May 2023, 17:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bvrijn 

Nee, helaas kan dat niet omdat 4G voor Thuis een mobiele product is dus je zult deze moeten afkopen of door laten lopen tot einde contractdatum.

Reputatie 3

Hoi, 

Als alles volgens planning gaat wordt eind dit jaar glasvezel aangelegd bij mij thuis. Aangezien ik nu volledig afhankelijk ben van 4G voor thuis voor mijn internet is dit een welkome verandering. 

Ik heb nu vanuit T-Mobile een aanbieding gekregen om alvast een abonnement af te sluiten, maar voordat ik dit doe wil ik wel graag zeker zijn dat ik niet met extra en/of dubbele kosten zit. 

Kan 4G voor thuis gratis worden beëindigd zodra glasvezel van T-Mobile actief is, ook al is de abonnementsperiode nog niet afgelopen? 

Groeten, Bruno

Dat is weer die klantvriendelijkheid van T-Mobile. Eerst leveren ze geen internet, dan moet jezelf voor een oplossing zorgen. Dat doe je dan ook nog bij T-Mobile en vervolgens moet je ook nog meer betalen. 🤣🤣. Wat een leuke grap.

Reputatie 3

Ze konden ook gewoon een optie maken, sta je in de wacht voor glasvezel dan kun je als overbrugging 4g voor thuis afnemen tot je glasvezel opgeleverd is. zo simpel kan het zijn toch?.

Reputatie 7
Badge +15

@Bvrijn

Tot wanneer loopt je 4G voor Thuis contract? Eind dit jaar is nog wel even en heel misschien is er nog vertraging waardoor het glasvezel aanleggen wat langer duurt.

Je betaalt pas voor T-Mobile glasvezel vanaf het moment dat de Guidion monteur de ONT en router bij jou heeft geïnstalleerd.

Reageer