4G voor thuis geen internetverbinding AF55 modem

  • 6 December 2022
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Na installatie geen internetverbinding. Ik kan het modem zien maar na verbinding maken zegt ie geen internet.

 

Wie heeft de oplossing? Heb zelfs al een nieuwe sim-kaart opgestuurd gekregen

Pharwin van Odido 1 jaar geleden

Na installatie geen internetverbinding. Ik kan het modem zien maar na verbinding maken zegt ie geen internet.

 

Wie heeft de oplossing? Heb zelfs al een nieuwe sim-kaart opgestuurd gekregen

Hi @leo90, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Zou je even de modem voor ongeveer een half uurtje uit de stekker kunnen halen en deze daarna weer terug kunnen plaatsen om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het niet lukken, kun je mij dan een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Kun je mij ook laten weten om welke 4G voor Thuis router het gaat en wat je precies bij de lampjes te zien krijgt? Dan weet ik iets meer in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik je verder kan helpen!

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Na installatie geen internetverbinding. Ik kan het modem zien maar na verbinding maken zegt ie geen internet.

 

Wie heeft de oplossing? Heb zelfs al een nieuwe sim-kaart opgestuurd gekregen

Hi @leo90, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Zou je even de modem voor ongeveer een half uurtje uit de stekker kunnen halen en deze daarna weer terug kunnen plaatsen om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het niet lukken, kun je mij dan een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Kun je mij ook laten weten om welke 4G voor Thuis router het gaat en wat je precies bij de lampjes te zien krijgt? Dan weet ik iets meer in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik je verder kan helpen!

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Na installatie geen internetverbinding. Ik kan het modem zien maar na verbinding maken zegt ie geen internet.

 

Wie heeft de oplossing? Heb zelfs al een nieuwe sim-kaart opgestuurd gekregen

Hi @leo90, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Zou je even de modem voor ongeveer een half uurtje uit de stekker kunnen halen en deze daarna weer terug kunnen plaatsen om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het niet lukken, kun je mij dan een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Kun je mij ook laten weten om welke 4G voor Thuis router het gaat en wat je precies bij de lampjes te zien krijgt? Dan weet ik iets meer in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik je verder kan helpen!

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Privebrericht gedaan

Reageer