Beantwoord

4G voor Thuis geen wifi

  • 7 April 2022
  • 1 reactie
  • 395 Bekeken

Hoi Ik heb T Mobile 4g voor thuis ,werkte altijd perfect, vanmorgen opeens geen wifi meer ,mode lampje op de router brand rood ,alles nagekeken al verschillende keren gereset ,denk dat dan de modem defect is?iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Dave 9 April 2022, 13:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Riajan,

Goed dat je het hier even laat weten, hopelijk kunnen we ontdekken wat het probleem is! 

Heb je nog steeds problemen of heb je het ondertussen al weten op te lossen? Een rood lampje betekent dat er geen verbinding is met het mobiele internet. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de databundel verbruikt is of de simkaart werkt niet meer optimaal. Heb je dit allebei al gecheckt? 

Het kan ook zo zijn dat er een probleem of onderhoud in jouw omgeving was waardoor het niet meer werkte. Op onze dekkingskaart kun je dit controleren.

Ook kun je in onze Toestelhulp de instructies vinden om jouw router in te stellen. Wellicht vind je daar wel de gouden tip! 

Ik ben benieuwd of het opgelost is en anders horen we graag van je wat je hebt geprobeerd!