4G voor Thuis + Interactieve TV

  • 24 January 2023
  • 6 reacties
  • 334 Bekeken

Beste,

 

Ik heb 4G voor Thuis en GEEN kabel. Dit werkt fantastisch en ik haal hier snelheden mee die ze in de Jordaan van Amsterdam nooit zullen halen. Nu vraag ik TV anywhere aan, of sowieso een TV pakket.

Dit is geen standaard pakket van T-Mobile dus alle telefonisten begrijpen mijn vraag niet omdat deze combinatie niet in het standaard pakket zit wat zij mogen aanbieden. Ook op de website van T-Mobile draai ik rondjes van de ene aanbieding naar de andere aanbieding behalve die ene die ik zoek. Want dat bestaat NOG niet omdat ik een van de weinigen ben die enkel 4G voor thuis heeft en geen kabel.

Wij kijken nu TV met de interactieve TV app van de KPN. (?) Ik ‘cast’ vanaf mijn telefoon naar mijn Android TV met Chromecast ingebouwd. Dit hapert af en toe en wil nu de interactieve TV app van T-Mobile op mijn TV. 

Dat moet toch kunnen?

Volgens een medewerker kan dat alleen als ik T-Mobile Thuis wifi heb. Het giert hier in huis van de T-Mobile Wifi. Hoe zou ik anders dit mailtje kunnen typen?

 

Graag een oplossing voor deze exotische vraag.

 

Met vriendelijke groet,

Bert Boot

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Bert Boot, jouw topic is terechtgekomen in het verkeerde sub-forum. Excuses voor de late reactie!

Ons tv-pakket kan alleen besteld worden in combinatie met Internet voor thuis, niet in combinatie met 4G voor Thuis. 4G voor Thuis behoort, anders dan de naam doet vermoeden, bij het mobiele gedeelte en is een mobiel abonnement (4G). Je kunt natuurlijk altijd de mogelijkheid voor een extern tv-abonnement kiezen: bijvoorbeeld via NLZiet of iets dergelijks.

Veel succes met het maken van de keuze!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bert Boot, jouw topic is terechtgekomen in het verkeerde sub-forum. Excuses voor de late reactie!

Ons tv-pakket kan alleen besteld worden in combinatie met Internet voor thuis, niet in combinatie met 4G voor Thuis. 4G voor Thuis behoort, anders dan de naam doet vermoeden, bij het mobiele gedeelte en is een mobiel abonnement (4G). Je kunt natuurlijk altijd de mogelijkheid voor een extern tv-abonnement kiezen: bijvoorbeeld via NLZiet of iets dergelijks.

Veel succes met het maken van de keuze!

Reputatie 7
Badge +14

Waarschijnlijk verbruikt de manier waarop je nu TV kijkt een “beperkte”  hoeveel data. Anders ga je toch redelijk snel door je maandbundel heen. TV op hoog niveau, zoals met NLziet, kan zo maar een 5-8 Mbit stream leiden en dus de maandbundel opmaken waardoor je weer elke keer 5Gb moet bijbestellen. Daar is het 4G voor thuis niet echt voor bedoeld. Dat is ook waarom de “ anderen”  een kabel gebruiken voor TV. Hoge kwaliteit zonder bandbreedte/ MB bundel.

Beste reageerders,

 

Ik heb een abonnement waarbij ik 500.000.000 bitjes te verbranden heb per maand. Ik kijk nu TV via Canal Digital (HD) en hou aan het eind van de maand heel veel bitjes over. Waarschijnlijk is Canal Digital een broeder of zuster maatschappij van T/Mobile en zo verdienen ze 15 euro extra aan mij per maand. Als ze dit als combinatie voor 4G voor thuis aanbieden lopen ze die 15 euro mis per maand. Ik denk dat het zo simpel is.

Soms denk ik nog wel eens met weemoed terug aan de tijd dat we antennes hadden en 25 euro per jaar betaalden voor `kijk en luister` geld  

Reputatie 7
Badge +14

Canal digitaal is zeker geen onderdeel van T-Mobile Nederland. SInds een jaar is T-mobile Nederland een geheel zelfstandig bedrijf met de merken T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel. T-Mobile heeft een eigen TV platform waarmee ze de vaste internet klanten een TV pakket kunnen aanbieden.  Dat bieden ze niet via 4G voor thuis. Maar als Canal Digital voor jouw een werkbaar alternatief is, dan is dat toch prima, ook al koop je dat ergens anders.

Dit werkt inderdaad prima. Maar je wil toch graag gebruik maken van klantvoordeel?

 

Iedere puber kan met zijn mobieltje TV Anywhere bekijken, maar het zou met 4G voor thuis niet kunnen? 

 

Gewoon diefstal!

Reputatie 7
Badge +14

4G voor thuis, ook zonder TV, levert je mogelijkheden voor klantvoordeel op! 

Dus als jij 4G voor thuis hebt en ook nog een Mobiel abonnement krijg je voordeel.

Dit zie je staan als je 4G voor thuis besteld:

“Jouw T-Mobile Klantvoordeel:

  • Elke maand €10 korting op 4G voor Thuis
  • Elke maand tot €10 korting op een Go Unlimited abonnement
  • Elke maand €2,50 korting + 2GB op een Go abonnement met maximaal 20 GB”

Zorg er wel voor dat de mobiele abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan als 4G voor thuis.

Zowel voor 4G voor thuis als vast internet geldt dat je al klantvoordeel krijgt zonder dat je daar TV voor bij hoeft te nemen! Andersom geldt ook, als je bij vast internet TV er wel bijneemt levert dat geen extra klantvoordeel op.

 

Reageer